Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،هدایت‌الله خادمی با بیان اینکه برای مدیریت پیشرفت نیاز به سازماندهی و مدیریت قوی و انقلابی داریم، گفت: امروز به مدیرانی احتیاج داریم که بتوانند نظارت و کنترل قوی بر فعالیت‌های اقتصادی داشته باشند.

نماینده مردم ایذه در مجلس اظهارداشت: در بخش نظامی به دلیل نیازهای جدی کشور با مدیریت قوی و انقلابی و نظارت‌های شدید، پیشرفت قابل توجهی صورت گرفت اما در بخش صنایع مردم مجبور به استفاده برخی از کالاهای داخلی مانند خودرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخش مدیران انحصار ایجاد کرده‌اند و اجازه هیچگونه رقابتی نمی‌دهند.

وی تأکید کرد: در مدیریت صنایع دفاعی اراده قوی برای پیشرفت وجود داشت اما در بخش صنایع و اقتصاد این اراده قوی در مدیریت برای پیشرفت و توسعه وجود نداشته و ندارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص تغییر نگاه مردم و مدیران از غرب به توان داخلی اظهار داشت: متأسفانه دولت‌های ما همیشه ایستاده‌اند و رصد می‌کنند تا ببینند در کشورهای اروپایی و آمریکایی چه کسانی روی کار می‌آیند و نگاه آنها نسبت به ما چگونه است. فارغ از غرب و شرق باید نگاهمان به توانمندی های داخلی باشد تا بتوانیم برای پیشرفت خود اقدام کنیم، البته نیاز نیست که ما همه کالاها و مواد موردنیاز را بسازیم، اما باید کالاهایی را تولید کنیم که بتوانیم آن را به تولید انبوه رسانده و صادر کنیم.

خادمی افزود: مردم امروز علاقه دارند که کالای داخلی تولید و صادر شود تا فرزندانشان سر کار بروند و به امنیت شغلی و امنیت روانی برسند. مشکل این است که دولت های ناکارآمد چنین اراده ای ندارند. 

وی با بیان اینکه اگر مجلسی منطبق با برنامه‌ها کار نکند، نهاد قوی برای برخورد با دولت وجود ندارد، تصریح کرد: مجلس باید عملا نهاد ناظر بر دولت باشد اما متأسفانه طی سال های اخیر شاهد بودیم که دولت‌ها کاندیداهای موردنظر خود را به مردم معرفی می‌کنند و این افراد به مجلس راه می یابند و در واقع مجلس به حیاط خلوت دولت تبدیل می‌شود، بنابراین نظارت قوی وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: متأسفانه مدیران ما آلوده به فساد اقتصادی شده‌اند. افرادی که آلوده به فساد اقتصادی هستند نمی‌توانند مدیریت قوی و انقلابی داشته باشند و در راستای توسعه و پیشرفت کشور قدم بردارند. مدیران فاسد تلاش دارند تا اموال بیت المال را برای خود تصرف کرده و در این راستا برنامه ریزی می‌کنند. برای اختلاس از بیت المال تلاش می کنند تا اطرافیان خود را نیز آلوده به فساد کنند، زیرا در چنین فضایی می توانند به فساد اقتصادی خود ادامه دهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به ناکارآمدی دولت، احتمالا در مجلس یازدهم جریان مقابل دولت رأی خواهند آورد. مردم هیچ گاه به آقایان حامیان دولت که هیچ برنامه ای برای آینده ندارند و هیچ اقدامی در مجلس دهم انجام ندادند رأی نخواهند داد. این افراد از اعتماد مردم سوءاستفاده کردند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهارداشت: امیدواریم مردم نمایندگانی کارآمد، پاکدست، توانمند و شایسته  را برای مجلس آینده انتخاب کنند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند

یک نماینده ادوار مجلس با انتقاد از اظهارات اعضای دولت درباره ارز‌های تلگرامی گفت: «هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... آقای رئیسی را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»

به گزارش خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس، با اشاره به اظهارات اعضای دولت سیزدهم درباره ارز‌های تلگرامی گفت: «این فرار به جلو که چه عرض کنم، این دویدن به جلو است. این‌ها حرف‌های بچگانه‌ای است. این‌ها یعنی با مردم ارتباط ندارند؛ والله بالله حتی مدیران قبلی هم صلاح این مملکت را می‌خواهند و ما خائنی به جز بنی‌صدر نداشتیم. بعضی‌ها یک اشتباهاتی داشتند همانطور که دولت آقای رئیسی هم اشتباهاتی دارد که البته متأسفانه این دولت بیشتر از همه آن‌ها دارد اشتباه انجام می‌دهد.»

وی ادامه داد: «بار‌ها واقعیت موجود را به آقای رئیسی گفته‌ام، ایشان یک تیم دیگری برای خود مهیا کند و بروند از واقعیت‌های جامعه برای ایشان گزارش بیاورند. هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... ایشان را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»

جعفرزاده گفت: «آقای رئیسی یک تیم را داروخانه‌ها بفرستند و یک تیم دیگر را به بازار بفرستد، شما پایتان را در چهارتا قصابی بگذارید همه چیز برای شما مشخص می‌شود. متأسفانه عرض کردم، با ۴۰۰ یا ۵۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می‌رود و بعد هم می‌گوید من رفتم میان مردم. اصلاً مردم می‌توانند به شما برسند؟ یکی هم می‌خواهد یک حرفی بزند، یک درخواستی دارد که مخالف نظر آقای رئیسی است، تند تند صلوات می‌دهند.»

دیگر خبرها

  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • وقتی که همت به پشتوانه اراده به ثمر می‌نشیند
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد
  • «وعده صادق» اقدامی ضروری برای کشور بود