Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیواره سگنوردی گچساران در حالی با حضور مسوولان افتتاح می‌شود که این دیواره قدیمی و دارای نواقصی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران صبح امروز دیواره سنگنوردی گچساران با حضور نماینده گچساران، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد  و دیگر مسوولان افتتاح شد.

براساس این گزارش، این دیواره در حالی افتتاح شد که سازه آن قدیمی و دارای نواقصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مربیان این رشته با اشاره به کمبودهای موجود در این سالن اظهارکرد:  در حال حاضر ما یک تشک مخصوص برای سنگنوردان نداریم  این تشک‌ها از هیئت کشتی به امانت گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ورزشکاران ما در این رشته با امداد و نجات هلال احمر در مواقع بحران همکاری خوبی دارند می‌طلبد که برای این رشته یک سالن اختصاصی و با تجهیزات کامل تامین و تجهیز شود.

به گزارش فارس،  این دیواره در حالی افتتاح می‌شود که قدیمی و دارای سازه‌های قدیمی است  و قرار است  در آینده مجموعه ورزشی شهید بشارت یک سالن اختصاصی این رشته ایجاد شود.

 انتهالی پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار تهران، پیش از ظهر امروز دوشنبه با همراهی برخی از معاونین و مدیران استانداری تهران به شمیرانات سفر می‌کند.

بر اساس این گزارش استاندار تهران در این سفر پروژه جاده جنگلی لواسانات که تسهیل گر مسیر مواصلاتی دهستان لواسان بزرگ به لواسان کوچک است و از لحاظ زیرساخت گردشگری حائز اهمیت می‌باشد را افتتاح خواهد کرد.

برنامه بعدی فخاری در این سفر، بازدید از جاده رانشی سد لتیان و شنیدن مطالبات مردمی در مسجد جامع «نیکنام ده» است.

گفتنی است که افتتاحیه پروژه کانال آبرسانی روستای «برگ جهان» از برنامه‌های دیگر استاندار تهران در سفر به شهرستان شمیرانات خواهد بود.

کد خبر 6085086

دیگر خبرها

  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • جزئیات شرکت در رشته‌های خاص و دارای آزمون عملی کنکور اعلام شد
  • اعلام جزییات شرکت در رشته‌های خاص و دارای آزمون عملی کنکور
  • افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل آموزش و پرورش
  • بخش پرتودرمانی مرکز جامع سرطان البرز افتتاح می‌شود
  • افتتاح باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز است