Web Analytics Made Easy - Statcounter

منا و مبینا سبحانی خواهران دوقلوی پینگ پنگ باز تنگستانی هستند که افتخارات متعددی را در سطح کشور و آسیا کسب کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، منا و مبینا سبحانی خواهران دوقلوی پینگ پنگ باز تنگستانی هستند که افتخارات متعددی را در سطح کشور و آسیا کسب کرده اند.

منا و مبینا صبحانی خواه تا کنون و در سن ۱۴ سالگی افتخارات متعددی را کسب کرده اند و توانسته اند با تمرین, تلاش و کوشش ضمن موفقیت در تحصیل پله های ترقی در ورزش را یکی پس از دیگری طی کرده و امروز با افتخار این دوقلوی ورزشکار جز ۸ نفر برتر کشور در رده سنی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبینا سبحانی خواه در حال حاضر رنک ۲نوجوانان ایران هست و مقام های که توانسته کسب کند نایب قهرمانی مسابقات هوپس(استعداد یابی ستارگان برتر رده سنه ۱۰تا۱۲سال)آسیای میانه و نایب قهرمانی تور نوجوانان ایرانی در اراک و نیز نایب قهرمانی نونهالان ایران در شهر اردبیل بوده است.

 

وی همچنین مقام سوم انفرادی مسابقات مدارس در رامسر و نیز مقام اول تیمی المپیاد استعداد های برتر در البرز را کسب کرده است که البته این موارد ذکر شده گزیده ای از مهمترین موفقیت های مبینا سبحانی خواه بوده است.

خواهر دوقلوی وی نیز منا سبحانی خواه در حال حاضر رنک ۸کشوری هست و با مواجه شدن با مصدومیت تا حدودی و قریب به سه ماه از میادین ورزشی جا ماند که البته و در حال حاضر با قدرت و شوق دوچندان مشغول به فعالیت ورزشی پا به پای خواهر دوقلوی خود هست.

منا صبحانی نیز همچون خواهر خود موفقیت های متعددی داشته است که قهرمانی در مسابقات هوپس اسیای میانه, مقام اول تیمی المپیاد استعداد های برتر در استان البرز, مقام قهرمانی نونهالان در اراک همچنین مقام ششم اسیا در تایلند و مقام سوم انفرادی نوجوانان در مسابقات کشوری در اراک را کسب کرده است.

البته منا توانسته است در مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در رده نوجوانان و در سال ۹۷ موفقیت کسب کند همچنین این ورزشکار پر تلاش توانست مقام سوم انفرادی مدارس در رامسر و در مقطع ابتدایی را از آن خود کند.

هر دوی این ورزشکار نمونه در مسابقات اسیای میانه به میزبانی ایران و مسابقات اسیایی در تایلند شرکت کرده اند و افتخار آفرین بوده اند.

خواهران دوقلوی تنگستانی خواهر زاده ی دانشجوی شهید محمد پاکیزه هستند که امروز ساکن در شهر بوشهر و باعث افتخار تنگستان و زادگاهشان روستای شهید پرور منصوری جنوبی در بخش مرکزی این شهرستان بوده و با تلاش دو چندان خود و هئیت پینگ پنگ شهرستان بوشهر و استان جزء ده نفر برتر نوجوانان کشور به حساب می آیند.

گفتنی است اواخر آذر ماه سال جاری مبینا در مسابقات اسیای میانه در ازبکستان شرکت خواهد کرد و با سابقه ای که از این دختر پینگ پنگ باز سراغ داریم به مدد الهی در این مسابقات نیز موفق خواهد بود.

این دو ورزشکار پر تلاش با جرات و جسارت خود و کمک و همراهی خانواده و مساعدت هئیت پینگ پنگ استان بوشهر می روند تا پله های ترقی در ورزش محبوب پینگ پنگ را مرحله به مرحله با موفقیت طی کنند و افتخار آفرین باشند.

از بازیکنان همراه این دو ورزشکار می توان از تارا سوری نیز نام برد که او نیز در مسابقات اسیای میانه موفق عمل کرده و افتخار آفرین بوده است.

 

انتهای پیام/

 

 


 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، تولد دو، سه، چهار یا پنج نوزاد شبیه هم که همزمان ساکت می‌شوند، گریه می‌کنند، شیر می‌خواهند برای آدم‌های خارج از خانواده، جذاب و نمکی است، اما زن و مردی جوان که یکباره صاحب خانواده‌ای بزرگ شده‌اند، بیشتر دست‌ تنهایی‌های چندقلوداری را می‌بینند.

داشتن فرزند چندقلو اگر چه نعمتی بزرگ و زیباست ولی نباید فراموش کنیم که مشکلات هم در چنین خانواده‌هایی چندقلو می‌شود و اگر یاری مسئولان نباشد قامت والدین دارای فرزند چند قلو زیر بار زندگی خمیده می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید