Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@06:08:24 GMT

تردد در مسیر بندرلنگه - پارسیان از سرگرفته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۳۴۶۹

تردد در مسیر بندرلنگه - پارسیان از سرگرفته می‌شود

علی نیکویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عوامل راه‌داری درحال تلاش برای بازگشایی مسیر هستند که پس از آن ترددها از سرگرفته می‌شود.

وی ادامه داد: بارندگی های اخیر موجب طغیان برخی رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی آبنماها شد که این مسدود شدن موقتی مسیر برخی روستاها را به دنبال داشت.

فرماندار بندرلنگه اضافه کرد: در روزجاری به علت بارندگی ستاد مدیریت بحران شهرستان تصمیم به تعطیل کردن مدارس مُقام و بخش شیبکوه گرفت و مدارس بخش مهران هم به علت طغیان رودخانه های فصلی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: همچنین این بارندگی ها منجر به آبگرفتگی ۲ باب منزل مسکونی و یک مدرسه در بخش شیبکوه شد که ساکنان آن‌ها به منازل بستگان خود مراجعت کردند.

بندرلنگه در ۲۴۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد. 

برچسب‌ها پارسیان بارندگی هرمزگان بارش باران بندرلنگه فرمانداری بندر لنگه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارسیان بارندگی هرمزگان بارش باران بندرلنگه پارسیان بارندگی هرمزگان بارش باران بندرلنگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس هرمزگان ۲۸ فروردین غیرحضوری خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی با اشاره به وضعیت قرمز اعلام شده جوی و دریایی، گفت: طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران استان برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح استان، مدارس همه مقاطع تحصیلی در تمامی شهرستان‌ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

معاون استاندار هرمزگان از مردم سراسر استان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه جدی داشته باشند و از تردد غیرضروری درون شهری و بیرون شهری خودداری نموده و در مسیر و حریم رودخانه‌ها و در ارتفاعات قرار نگیرند.

کد خبر 6079287

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • مدارس هرمزگان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • مدارس هرمزگان ۲۸ فروردین غیرحضوری خواهد بود
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟