Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کهگیلویه گفت: مشکلات حوزه سلامت شهرستان زیاد است و امکانات موجود توان کشش این همه مشکل را ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علیرضا اتابک امروز در همایش مجمع سلامت شهرستان با اشاره به اینکه امنیت روانی پیش شرط سلامت روانی است، اظهار داشت: توزیع کیک‌های مشکوک امنیت روانی جامعه را آزرده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کهگیلویه گفت: دولت در حوزه بهداشت و درمان کارهای بزرگی انجام داده اما به علت حجم نیازمندی‌ها همکاری و مشارکت خیرین در این حوزه ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: شفافیت در بخش سلامت به دیده شدن کارها کمک می‌کند.

اتابک با بیان اینکه کنشگران اجتماعی و رسانه‌ها می‌توانند مشکلات را به چالش کشانده و مدیران را به انجام کارها وا دارند، اضافه کرد: شفافیت در هر کاری به جامعه امنیت و قانونگرایی می‌دهد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه اگر حاکمیت اعتماد مردم را جلب کند در این صورت است که می‌توان گفت در هر حوزه‌ای موفقیت حاصل شده است، ادامه داد: اجازه ندهیم اعتماد عمومی آسیب ببیند و یا سوء استفاده از قدرت از عناوین و مسئولیت از اعتماد عمومی پررنگ‌ باشد زیرا به اعتماد عمومی خدشه وارد می‌شود.

وی نقش مبلغان، سمن‌ها، خیرین و..در تأمین سلامت جامعه را مهم خواند و افزود: همه گروه‌ها و نهادها مشارکت‌ها را در زمینه سلامت افزایش دهند این مشارکت زمانی حاصل می‌شود که نهادهای مدنی را در قدرت دخیل کنیم.

اتابک گفت: حوزه سلامت شهرستان نیازمند کمک است هر جایی که دولت نتوانست و توان نداشت لازم است مردم کمک کنند.

وی خواستار توجه مدیران کل و حوزه‌های تاثیرگذار به کهگیلویه شد و گفت:
شهرستانی که بیمارستانش به چهار شهرستان خدمات می‌دهد توان کشش این همه مشکل ندارد.


انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: مجمع سلامت کهگیلویه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد

فرماندار ملایر گفت: ملایر با ظرفیت بالای خود و دو نشان بین‌المللی و جهانی یک ظرفیت بزرگ برای رونق اقتصاد استان و غرب کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به حوزه میراث فرهنگی و امور گردشگری سبب رونق اقتصادی و تحقق شعار سال مبنی بر مردمی‎سازی امور می‌شود.

وی افزود: ملایر با ظرفیت بالای خود و دو نشان بین‌المللی و جهانی یک ظرفیت بزرگ برای رونق اقتصاد استان و غرب کشور است.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: در اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان یک مرکز تبادلات اقتصادی جهانی طراحی شده است و قلب این مرکز اقتصاد عرضه صنایع‌دستی ملایر خواهد بود که در کنار این اقدام تقویت آنلاین شاپ ها در سکوهای مجازی بسیار پر اهمیت است.

اسماعیلی اضافه کرد: امیدواریم با توجه به عزم شهرداری ملایر و بودجه‌های تزریق شده ملی و استانی در هفته دولت، سال جاری شاهد افتتاح مجموعه مینی‌ورد به صورت رسمی باشیم.

معصوم علیزاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در این دیدار با اشاره به اینکه در شهرستان ملایر با تدبیر فرماندار پرتلاش و حمایت‌های شهردار شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی هستیم، تصریح کرد: شهرستان ملایر نگین درخشان حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان است.

وی اضافه کرد: تلاش داریم ضمن حفاظت و مرمت آثار تاریخی، محوطه تاریخی نوشیجان را در فهرست موقت یونسکو ثبت کنیم تا شاهد حفاظت شایسته‌تری از این بنای به یادگار مانده از عصر مادها داشته باشیم.

کد خبر 747110

دیگر خبرها

  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • رییس سازمان انرژی اتمی: نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم/ به دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است