Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان از برگزاری کارگاه «الزامات یک خانواده موفق» با شعار «مسجد مرکز سامان زندگی» خبر داد و گفت: این کارگاه در قالب طرح سفیران اجتماعی در گیلان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی رضوانی‌نژاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری کارگاه «الزامات یک خانواده موفق» با شعار «مسجد مرکز سامان زندگی» خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه آموزشی یکروزه امروز، 27 آذرماه در دو بخش والدین و دانش‌آموزان در کانون شهدای ملاسرای مسجد فاطمیه(س) شفت در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارگه مذکور در قالب طرح سفیران اجتماعی در گیلان اجرا شده است،‌ افزود: این طرح از جمله طرح‌های مهم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت مسجد است که به صورت آزمایشی در پنج استان خراسان رضوی، سمنان، اصفهان، قزوین و گیلان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان با بیان اینکه شهرستان شفت با پنج کانون فرهنگی و هنری مساجد مجری طرح سفیران اجتماعی در استان است، افزود: محله‌محوری، خانواده‌محوری و مسجدمحوری از ویژگی‌های شاخص طرح سفیران اجتماعی است.

رضوانی‌نژاد از معرفی یکی از اعضای 12 تا 18 ساله خانواده به عنوان سفیر اجتماعی خبر داد و عنوان کرد:‌ سفیر اجتماعی خانواده آموزش‌های ویژه را فرا می گیرد.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای خانواده به مدت یک سال تحت پوشش آموزش‌های طرح هستند، خاطرنشان کرد:‌ آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری و اقدامات اولیه از جمله مهمترین محورهای کارگاه «الزامات یک خانواده موفق» است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد گیلان طرح سفیران اجتماعی را فرصتی مغتنم جهت فعالیت دستگاه‌ها با محوریت مساجد در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و اضافه کرد: احیای کارکردهای مساجد در امور خانواده، تحلیل وضعیت فرهنگی و اجتماعی خانوارهای اطراف مساجد، ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی، ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح دانش و مهارت جامعه از اهداف برگزاری این طرح است.

وی کانون های بعثت مسجد اباصالح(عج)، شهدای مزگده مسجد امام سجاد(ع)، شهدای ملاسرا مسجد فاطمیه، شهدای چکوسر مسجد امام خمینی(ره) و باقرالعلوم مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) جیرده شفت را کانون های مجری طرح دانست.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خانواده سفیران اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق» و مفهوم آیه ۴۱ سوره عنکبوت به همت قرارگاه نوجوانان اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

این پویش ویژه کودکان و نوجوانان ۹ الی ۱۶ سال استان است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۱ اردیبهشت ماه در کانال ایتا @nehzat_eslami_gilan ارسال کنند.

گفتنی است، آثار منتخبان در کانال نهضت اسلامی گیلان انتشار می‌یابد و به کسانی که در نظر سنجی مردمی برگزیده شوند جوایزی ارزشمند اهدا می‌شود.

کد خبر 6085728

دیگر خبرها

  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • ضرورت گفتمان‌سازی با مردم با محوریت جوانی جمعیت
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود