Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:19:30 GMT

دمای هوا در شهرکرد به منفی ۱۱ درجه سانتی گراد رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۴۰۱۲

دمای هوا در شهرکرد به منفی ۱۱ درجه سانتی گراد رسید

شاهرخ پارسا در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دمای هوا در شهرکرد به منفی ۱۱ درجه سانتی گراد رسید، اظهار داشت: شهرکرد سردترین مرکز استان کشور گزارش شده است.

وی بیان کرد: کوهرنگ با دمای منفی ۱۴ سردترین منطقه چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی تا اواخر وقت امروز افزایش ابر، رگبار برف و پدیده مه را در برخی مناطق، به ویژه در بخش‌های شرقی استان به ویژه شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و بروجن انتظار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از فردا با استقرار پشته تراز میانی جو و استقرار پرفشار جوی نسبتاً پایدار پیش بینی می‌شود اما همچنان کاهش محسوس دمای هوا به خصوص برای دمای کمینه تا روز جمعه انتظار می‌رود.

کد خبر 4801516

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد هواشناسی چهارمحال و بختیاری بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس ایلام بارش برف گرگان قزوین شهرکرد مجلس شورای اسلامی یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود

به گزارش تابناک، یاسر استاد در گفت و گو با ایرنا با پیش بینی جوی پایدار و آرام برای روزهای آینده در آذربایجان غربی افزود: طبق بررسی های هواشناسی افزایش دما در ارومیه محسوس تر خواهد بود و دمای این شهرستان که در این هفته بین منفی یک تا ۱۳ درجه سانتی گراد در نوسان بود تا ۱۹ درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران با منفی هفت درجه سانتی گراد سردترین و شهرستان خوی با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد گرم ترین شهر استان بودند.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته بارش پراکنده باران از شهرستان سردشت و تخت سلیمان تکاب گزارش شده است که حداکثر یک میلی‌متر بود، سرعت وزش باد نیز در اشنویه به حداکثر میزان سرعت خود در استان با بیش از ۵۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

اشتاد با پیش بینی هوای سه روز آینده استان بیان کرد: روز پنجشنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است.

 به طور متوسط در سال ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلی‌متر بارندگی در این استان به ثبت می‌رسد، کشاورزی عمده ترین شغل ساکنان آن بوده و بارندگی‌ها تاثیر مهمی بر اشتغال این بخش دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان‌غربی تا ۷ درجه گرم‌تر می‌شود
  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • استقرار هوای پایدار در گیلان
  • استقرار هوای صاف وآفتابی در گیلان
  • بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد
  • دمای زیر صفر درجه در چهارمحال و بختیاری و سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی
  • رفت و برگشت هوای آفتابی و بارانی در ایام نوروزی گیلان
  • سامانه جدید بارشی در راه مازندران
  • سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی و باغی چهارمحال و بختیاری