Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم‌های بسکتبال، فوتسال مردان و والیبال دختران شهرداری قزوین به مصاف حریفان می‌روند.

تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین در بازی معوقه لیگ برتر باشگاه‌های کشور، برابر تیم مس کرمان به میدان‌می رود.

این بازی ساعت ۱۶ در سالن شهید بابایی برگزار می‌شود، در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتسال باشگاه‌های کشور و در بازی هفته اول دور برگشت، تیم فوتسال شهرداری قزوین در خانه برابر ایرالکو اراک قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

تیم والیبال دختران شهرداری قزوین در هفته چهارم لیگ برتری در بازی خانگی برابر توسعه اقتصادی اطلس صف آرایی می‌کند.

دختران والیبالیست شهرداری قزوین در دو بازی خود در لیگ برتر برابر نمایندگان کاشان و تهران شکست خورده بود.

بدمینتون بازان استان در رقابت‌های دانشجویی کشور موفق به کسب نشان شدند

در پایان مسابقات بدمینتون قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های منطقه ۴ کشو، در بخش دوبل، علیرضا اسدی و حمید گروه ای از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قهرمان شدند، شهریار محمدی و آروین ایازی از دانشگاه اراک دوم شدند در بخش انفرادی محمد عباسپور از بصیر آبیک، علیرضا جمالی از بو m ین زهرا و محمد علی امینی از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) سوم شدند.

این رقابت‌ها به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی با شرکت ۱۰ تیم در قزوین برگزار شد.

نایب قهرمانی دانشجویان جودوکار استان در رقابت‌های کشوری

در پایان مسابقات جودو دانشگاه‌های منطقه ۴ کشور، عرفان خدایاری در وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم و حسین نامداری ۱۰۰ کیلوگرم قهرمان شدند، حسام غلامی حیدر آبادی در منهای ۹۰ و مصطفی فرمانی در منهای ۶۶ کیلوگرم هم نایب قهرمان شدند.

امیر فرجی‌ها به عنوان مربی و سرپرست تیم استان را در این رقابت‌ها همراهی کرد.

این رقابت‌ها به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد.

کد خبر 4801537

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال والیبال ورزش و جوانان قزوین بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس ایلام بارش برف گرگان قزوین شهرکرد مجلس شورای اسلامی یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نخستین بازی مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز، جمعه - ۳۱ فروردین تیم شهرداری گرگان برابر مهرام تهران به پیروزی دست پیدا کرد و یک به صفر از حریف پیش افتاد.   در حالی که نیمه نخست این دیدار با حساب ۳۸ - ۳۸ مساوی به پایان رسید، با آغاز نیمه دوم، شاگردان مصطفی هاشمی عملکرد بهتری در مقایسه با حریف خود داشتند و در پایان با نتیجه ۸۴ - ۵۹ میهمان خود مهرام را شکست دادند.   مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران کوارتر‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۱-۱۷، ۲۵-۱۰ و ۲۱-۱۱ با پیروزی پشت سر گذاشت تا با وجود باخت ۱۷-۲۱ در کوارتر دوم، در مجموع با ۲۵ امتیاز اختلاف برنده این دیدار خانگی شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که بتواند سه بار حریف خود را شکست دهد، برنده شده و راهی فینال می‌شود.

دیگر خبرها

  • فینال لیگ غرب آسیا/ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • گام بلند تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • فینال لیگ غرب آسیا؛ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • گام بلند شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین