Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@15:53:26 GMT

استقبال مربی آلمان از بازگشت سانه به بوندس‌لیگا

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۴۱۲۸

استقبال مربی آلمان از بازگشت سانه به بوندس‌لیگا

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از حضور شاگردش در تیم قهرمان بوندس‌لیگا استقبال می‌‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، یواخیم لو یکی از چهره‌های است که معتقدند حضور «لئوری سانه» در بایرن مونیخ به نفع فوتبال آلمان است.

بعد از آنکه سانه 23 ساله در تیم شالکه مطرح شد، در سال 2016 به تیم منچسترسیتی انگلیس رفت و لژیونر آلمان‌ها در لیگ برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این تیم با بازی‌های خوبی که انجام داد و گل‌های که زد، خوش درخشید تا جایی که در فهرست خرید بایرن مونیخ، قهرمان بوندس‌لیگا قرار گرفت.

بایرن سعی کرد این گلزن تکنیکی را در تابستان سال جاری به خدمت گیرد اما به علت پارگی رباط صلیبی انتقالش با تاخیر مواجه شد.

در همین ارتباط برخی رسانه‌ها در روزهای اخیر گزارش کردند این انتقال احتمالا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی انجام خواهد شد.

«یواخیم لو» نیز از این موضوع ابراز خوشحالی کرد.مسئول فنی تیم آلمان به خبرنگار هفته‌نامه اشپورت‌بیلد گفت:لئوری سانه ویژگی‌های خاص زیادی دارد.همینطور صاحب سبک بازی خاص خودش است.به نظرم حضورش در اینجا، باعث جذابیت بیشتر در بوندس‌لیگا می‌شود.

لو همچنین عنوان کرد:البته این نکته که چنین انتقالی انجام شود، مساله‌ای است که به بازیکن و باشگاه بایرن مونیخ مربوط می‌شود.

طبق نوشته اشپورت‌بیلد بایرن در ازای 100 تا 120 میلیون یورو با سانه قرارداد خواهد بست.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان بایرن مونیخ لیگ برتر بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد اول بوندس لیگا شهروند افتخاری لورکوزن می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اشپیگل آلمان؛ پس از قهرمانی بایر لورکوزن در بوندس لیگای آلمان برای اولین بار در طول تاریخ، ژابی آلونسوی اسپانیایی عنوان شهروند افتخاری را دریافت می کند.

مردم شهر لورکوزن بعد این قهرمانی خیابان منتهی به ورزشگاه بای آره نا را به نام ژابی آلونسو تغییر دادند و خواستار این هست که این خیابان از سوی مسئولان شهری به نام وی تغییر کند.

استفان هبل عضو شورا شهری لورکوزن در مورد این اتفاق گفته است: تا 15 اردیبهشت وضعیت شهروندی ژابی آلونسو بررسی و اعلام می شود اما در مورد نامگذاری خیابان به نام افراد احتمال می رود این اتفاق رخ ندهد.

لورکوزن در سال های گذشته 5 بار نایب قهرمانی بوندس لیگا را در کارنامه دارد اما این قهرمانی برای اولین بار رخ داده است و شهردار لورکوزن از مدیران ورزشی و باشگاه و همچنین تیم لورکوزن تمجید کرده و گفته است: کار بزرگی انجام شد اما اعطای شهروندی روال قانونی دارد و باید برای آن اقدام کرد.

ژابی آلونسو چندی قبل با وجود پیشنهاد از تیم های بزرگ اروپا ترجیح داد یک فصل دیگر در لورکوزن بماند و این عاملی برای محبوبیت بیشتر وی در آلمان است چرا که 5 هفته مانده به پایان رقابت ها قهرمانی ماین تیم را مسجل کرده است.

دیگر خبرها

  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • مرد اول بوندس لیگا شهروند افتخاری لورکوزن می شود
  • رویای تازه شاه آلمان؛ آلونسو باز هم قهرمانی می‌خواهد
  • بایرلورکوزن؛ قهرمان بوندس‌لیگا پس از 124 سال
  • واکنش‌ها به قهرمانی همراه با رکوردشکنی بایرلورکوزن
  • ژابی آلونسو: حالا به دنبال موفقیت‌های بزرگتر هستیم
  • بایرلورکوزن برای نخستین بار قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • بایر لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد؛ ژابی آلونسو به سلطنت ۱۱ ساله بایرن مونیخ پایان داد
  • ماتیاس دلیخت: بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ؟ من رابطه خوبی با او دارم
  • مدیر بایرن: نویر و سانه حتما به بازی آرسنال می‌رسند