Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه معارف ــ همایش واکاوی نقش زنان در عرصه‌های علمی، تربیتی، فرهنگی، سیاسی با تأکید بر آموزه‌های دینی در مركز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران فارس برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همایش واکاوی نقش زنان در عرصه‌های علمی، تربیتی، فرهنگی، سیاسی با تأکید بر آموزه‌های دینی شب گذشته، 26 آذرماه با حمایت دفتر نمایندگی نهاد ولی فقیه در استان فارس و مشارکت مدارس علمیه معصومیه و فاطمه الزهرا(س) در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این همایش، برگزاری چنین جلساتی را سبب شناساندن حوزه‌های علمیه به جامعه دانست و گفت: برای سال‌های آینده باید چنین همایش‌هایی را در سطح ملی برگزار کرد.

همچنین حجت‌الاسلام عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس‌ در ادامه این همایش ضمن بیان جایگاه ارزشمند زنان انقلابی در پیشبرد اهداف معنوی به ذکر مثال محسوس نقش زنان در عرصه تعالی زندگی و اجتماع پرداخت.

در پایان این همایش آیت‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و حجت‌الاسلام محمودی، مدیر حوزه علمیه خواهران فارس از نمایشگاه دستآوردهای پژوهشی مدارس علمیه خواهران بازدید کردند و یک نفر از اساتید و سه نفر از طلاب برگزیده چکیده‌ای از اثر پژوهشی خود را ارائه کردند، همچنین از ۹ اثر برگزیده استان نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس معارف آموزه هاي ديني حوزه هاي علميه خواهران فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام مهدی نجم افزود: این دسته از داوطلبان می‌توانند پس از ثبت نام برای سطح مورد نظر با شرکت و موفقیت در آزمون و طی مراحل گزینش، در این حوزه‌ها پذیرش شوند.
وی گفت: ثبت نام حوزه علمیه خواهران، هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و یا بصورت مراجعه حضوری به حوزه‌های علمیه خواهران  انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون در سه سطح ۲  ، ۳ و ۴ برگزار میشود افزود: داوطلبان متقاضی پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۳ موظف هستند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت این مرکز ثبت نام خود را برای مدارس مورد نظر انجام دهند.
حجت الاسلام مهدی نجم افزود: در آزمون امسال داوطلبانی که دارای مقطع سیکل هستند بدون آزمون و با شرط معدل ۱۵ می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه خواهران شوند.
آزمون حوزه‌های علمیه خواهران بصورتد همزمان ۳۱ تیرماه برگزار میشود.
در حال حاضر ۱۲۰۰ طلبه خواهر در ۱۲ مرکز علمیه خواهران مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن