Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: گرانفروشی در بازار ایلام را به هیچکس اجازه نمی‎دهیم و این موضوع توسط بازرسان ما به شدت کنترل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، رشد سرطانی قیمت‌ها به مراتب فراتر از نرخ تورم است و گرانی و گرانفروشی در استان ایلام همچنان ادامه دارد، این موضوع که در سامانه فارس من که با عنوان «جلوی گرانی در بازار ایلام را بگیرید» ثبت شده بود، توسط خبرنگار فارس پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نظارت و کنترل قیمت بازار

علیرضا لطفی مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به بالا بودن قیمت بنزین، طبیعی است که سایر اجناس مقداری تغییر کنند.

وی افزود: گرانی دست تعزیرات نیست اما گرانفروشی را در بازار با بازرسانی که در اختیار داریم منهای بازرسان خود تعزیرات کنترل می‌کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام، تصریح کرد: استان ایلام و خراسان جنوبی 2 استان برتری بودند که از لحاظ افزایش قیمت کمترین افزایش را داشته‌اند.

انتهای پیام/970813

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام نرخ تورم بازار گرانفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو در استان خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله ملکی با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت‌طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

 ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی از جمله اهداف طرح نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد