Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز عزیزی مدیر اقامتگاه بوم گردی زردویی که برگزاری جشن انار اورامانات در کاخ سعدآباد را برعهده دارد، روز چهارشنبه به ایرنا گفت : این جشن عصر امروز (چهارشنبه) به مدت چهار روز در کاخ سعدآباد برگزار خواهد شد.

او گفت : در کنار این جشن آیین یلدای ایرانی نیز با حضور هنرمندانی از استان‌های کرمانشاه، خراسان شمالی و چهارمحال و بختیاری با محوریت استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این جشنواره با حضور وزیر میراث فرهنگی افتتاح می‌شود، افزود: برنامه‌های این جشنواره هر روز از ساعت ۱۴ آغاز و تا ۱۷ ادامه خواهد داشت.

 مدیر اقامتگاه بوم گردی زردویی گفت: در این جشن موسیقی محلی، هلپرکه، دف نوازی گروهی، غرفه‌های صنایع دستی، سوغات، معرفی جاذبه‌های گردشگری و اجرای جشن شکرگزاری انار توسط هنرمندان کرمانشاهی اجرا می‌شود.

عزیزی افزود: حضور سوارکاران به همراه اسب‌های کرد در میان جمعیت و اجرای نمایش سوارکاری توسط آنان از دیگر برنامه‌های این جشن است.

او با بیان اینکه سال گذشته آیین شکرگزاری انار اورامانات در کاخ نیاوران برگزار شد، گفت: باتوجه به استقبال از این آیین به نظر می‌رسد که امسال نیز شاهد حضور پرشور مردم باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی جشن انار آیین یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار

جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی ویژه ماه رمضان در اروندکنار برگزار شد.

محمد دردوشی دبیر جشنواره گفت: این جشنواره بنام هلال المحبه و الایمان یعنی ماه مهر و ایمان بعد از افطار برگزار و انواع شیرینی و حلوا‌های محلی و سنتی استان خوزستان توسط بانوان هنرمند اروندکناری تهیه و به معرض نمایش گذاشته شده بود.

این جشنواره با هدف ترویج پخت شیرینی‌های سنتی و معرفی این هنر بومی برگزار شد.

در پایان این جشنواره از ۸ نفر برتر تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان
  • مراسم احیای شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۷۰۰ نقطه کاشان
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • برگزاری آیین سنتی سمنوپزان در قزوین+ فیلم
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • سخنگوی شهرداری تهران : مردم به شادی جمعی نیاز دارند | هر شب ۲۰ هزار کاسه آش تقدیم روزه‌داران می‌ شود
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار شود