Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@14:28:16 GMT

عکس ؛ برزیلی ها به تیم امید ایران رسیدند!

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۶۷۳۶

عکس ؛ برزیلی ها به تیم امید ایران رسیدند!

رضا جبیره، حسین ساکی و جعفر سلمانی سه نماینده تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در تیم ملی امید هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرینات تیم ملی امید روز گذشته نیز در تهران پیگیری شد و جعفر سلمانی که در روز اول غایب بود، خود را به اردو رساند تا محرومیتش لغو شود. با این احتساب تیم اسکوچیچ در تیم ملی امید سه نماینده دارد، حسین ساکی دفاع راست تیم صنعت به همراه جعفر سلمانی وینگر خوش تکنیک و همچنین رضا جبیره مهاجم بلند قامت طلایی پوشان که در لیست استیلی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکنان به اردوی تیمشان برای دیدار با فولاد اضافه خواهند شد، زردهای طلایی لیگ باید در اولین دیدار نیم فصل دوم به مصاف فولاد بروند. آنها در بازی رفت توانستند برابر فولاد با تک گل استثنایی عقیل کعبی پیروز شوند و به نظر می آید از بین این سه بازیکن، جعفر سلمانی در ترکیب اصلی دراگان اسکوچیچ قرار بگیرد و دو بازیکن دیگر شانس این را دارند تا به عنوان بازیکن تعویضی در میدان حاضر شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جعفر سلمانی حسین ساکی رضا جبیره جعفر سلمانی حسین ساکی رضا جبیره محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود

مدافع برزیلی قصد ماندن در چلسی را ندارد.

طرفداری | تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی در تابستان 2024 بازیکن آزاد خواهد بود.

به گزارش فابریتزیو رومانو، قرارداد تیاگو سیلوا با چلسی تمدید نمی شود و او در پایان فصل با اتمام قراردادش، از این تیم جدا خواهد شد و در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. تیاگو سیلوا تصمیم خود را گرفته و به زودی این تصمیم را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد. تیاگو سیلوا در ژانویه تمام پیشنهادهای خود را رد کرد تا بماند و به چلسی کمک کند. فلومیننزه مدت هاست به تیاگو سیلوا علاقه دارد اما بازیکن هنوز تصمیمی نگرفته و تمام گزینه های خود را در نظر می گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود