Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر، میزبان برگزاری طرح ملی تلاوت ـ شباب الرضا(ع) در استان اصفهان است.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع)‌ خمینی‌شهر، در راستای تعامل سازنده و موثر با نهاد و ارگان‌های سراسر کشور آمادگی اجرای طرح های ملی و سراسری را دارد. بنابر این این مؤسسه به عنوان نماینده اجرای طرح ملی تلاوت در استان اصفهان برگزیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین قربانیان، مدیر مؤسسه اهل بیت(ع) گفت: این طرح با همکاری ستاد طرح ملی تلاوت برگزار می‌شود که ویژه نوجوانان دختر و پسر 8 تا 14 سال است.

هدف از اجرای این طرح، کشف و پرورش استعدادهای قرآنی و تربیت چهره‌های برجسته به عنوان قاریان تراز اول در سطح جهان اسلام است که امتیازات ویژه این طرح می‌توان به اعزام نخبگان قرآنی برای حضور در برنامه‌های قرآنی داخل و خارج کشور اشاره کرد.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 20 آذرماه با مراجعه به سایت www.melitelavat.ir و یا مراجعه حضوری به مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع)‌ به نشانی خمینی‌شهر، بلوار شهید منتظری، نبش کوچه 86 و تماس با شماره 35105 ثبت نام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا طرح ملی تلاوت اصفهان چهره های قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت دانشجویان نُخبه اصفهان در طرح مهارت‌پرور رفعت

رییس بنیاد نُخبگان اصفهان با اشاره به اینکه طرح «رفعت» با هدف شبکه‌سازی بین دانشجویان مُستعد و نُخبه و استادان دانشگاه و افزایش مهارت‌های اجتماعی و حس خودباوری در بین آنها در استان اجرا می‌شود گفت: طرح رفعت بصورت استاد محوری است و دانشجویان مُستعد و نُخبه می‌توانند با تشکیل گروه و با راهبری یک عضو هیات علمی دانشگاه به اجرای طرح‌های پژوهشی، علمی یا فرهنگی در مدت یک سال بپردازند.

حسین ربانی افزود: این طرح توسط بنیاد ملی نُخبگان به‌منظور راهبری و اثرگذاری در دانشجویان ورودی جدید دانشگاه‌ها در زمینه‌های فرهنگی، علمی و تربیتی و تشویق آنها به کار گروهی و شبکه‌سازی تعریف شده است.


او با بیان اینکه دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این طرح تا اول اردیبهشت امسال فرصت ثبت نام در سامانه بنیاد نُخبگان اصفهان را دارند، خاطرنشان کرد: اسامی ۶۷ نفر از استادان هفت دانشگاه دولتی و بزرگ استان در این سامانه بارگذاری شده است و دانشجویان واجد شرایط می‌توانند ۲ استاد را برای شرکت در این طرح انتخاب و ثبت نام کنند.


ربانی ادامه داد: پس از ثبت‌نام و بررسی تعداد تقاضاها، گروه‌های حداکثر ۱۰ نفره دانشجویان با محوریت یک عضو هیات علمی دانشگاه تشکیل می‌شود و این گروه‌ها به اجرای طرح علمی، پژوهشی یا فرهنگی با راهبری استاد مربوطه می‌پردازند.


رییس بنیاد نُخبگان اصفهان با اشاره به اینکه بودجه‌ای نیز بعنوان حمایت مالی در اختیار استادان منتخب در اجرای این طرح قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: دانشجویان و اعضای هیات علمی شرکت کننده در طرح رفعت از برخی امتیاز‌ها برخوردار می‌شوند.


او با بیان اینکه دانشجویان محصل در سال اول و دوم مقطع کارشناسی می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند، گفت: شرایط و ضوابطی برای دانشجویان در نظر گرفته شده از جمله اینکه جزو ۱۰ درصد برتر معدل هم‌رشته هم ورودی خود در دانشگاه یا جزو دارندگان مدال‌های طلا، نقره، برنز یا دیپلم افتخار المپیاد‌های جهانی و ملی باشند.

ربانی اضافه کرد: دانشگاه‌هایی که امسال برای اجرای طرح رفعت در استان در نظر گرفته شده شامل اصفهان، صنعتی اصفهان، علوم پزشکی اصفهان، هنر، فرهنگیان، کاشان و علوم پزشکی کاشان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس
  • اجرای طرح استانداردسازی و ارتقای کمی و کیفی نان‌های مسطح در کشور
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • شرکت دانشجویان نُخبه اصفهان در طرح مهارت‌پرور رفعت
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن گام برداشتن در مسیر جهاد تبیین است
  • اجرای طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم
  • کردستان مظهر اتحاد، برادری، همبستگی و وحدت اسلامی است
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم