Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جوادیان زاده  روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه آثار منتخب این جشنواره در روزهای  ۲۷ و ۲۸ آذرماه ماه در محل سینما تک  اکران می شود افزود: این آثار در ساعت ۱۷ در این سینما پخش می شود.

 وی اضافه کرد: در روز اول، درسانس نخست صحنه هایی از "یک جدایی ساخته "وحید صداقت، سانس دوم" تنها چند متر" ساخته حجت طاهری ماهر و مسعود دهنوی  و در روز دوم، سانس نخست "پروژه ازدواج" ساخته حسام اسلامی و عطیه عطارزاده اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جوادیان زاده اظهار داشت: همچنین  درسانس دوم روز ۲۸  "خانه سنگی" ساخته محمدعلی یزدان پرست، "آنها" ساخته رضا عبیات و "قیچی" ساخته الناز دیبافراکران خواهد شد.
سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت از ۱۸ آذر سال جاری در تهران آغاز شده و تا ۲۵ آذر به دبیری محمد حمیدی‌مقدم در تهران ادامه داشت.

جشنواره حقیقت مهمترین رویداد سینمایی در حوزه فیلم مستند در ایران است.
 

برچسب‌ها یزد جشنواره اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد جشنواره اکران فیلم یزد جشنواره اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»

ایسنا/گلستان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان از تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» خبر داد.

حامد ملاحسنی در گفت وگو با ایسنا به چگونگی روند برگزاری نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» که توسط استان گلستان برگزار می‌شود اشاره و اظهار کرد: از زمان صدور فراخوان، ارسال آثار در قالب‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره آغاز شد.

وی با بیان اینکه پیش از این زمان ارسال آثار به بخش رقابتی این جشنواره تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ اعلام شده بود، ادامه داد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از سوی دبیرخانه، این زمان تا یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نیز تمدید شده است.

دبیر نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» با تأکید بر اینکه جشنواره مذکور فرصت مغتنمی است تا فعالیت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف معرفی شود، افزود: سیاست اصلی جشنواره تحقق فرموده ارزشمند مقام معظم رهبری «هر کس ایران را دوست دارد برای ترویج ایمان و امید تلاش کند» است.

وی با اشاره به شعار محوری هفته جوان در سال گذشته با عنوان «جوان پرچمدار پیشرفت ایران»، خاطرنشان کرد: آثار نفیسی از رسانه‌های سراسر کشور در قالب‌های صوت، تصویر، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مکتوب و عکس دریافت شده و قطعاً با تمدید این زمان آثار جدیدی به دبیرخانه ارسال خواهد شد.

ملاحسنی از همکاری مؤسسه «رهپویان افق روشن استرآباد» در برگزاری این جشنواره خبر داد و اضافه کرد: محورهای این جشنواره شامل روایت پیشرفت جوانان، فعالیت‌های علمی، فرهنگی، فعالیت‌های ورزش پهلوانی، ازدواج و فرزندآوری، عفاف و حجاب، انتخابات، مقاومت، جهاد و ایثار، دهه فجر انقلاب و مشارکت اجتماعی جوانان است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندانی که تاکنون موفق به ارسال آثار به دبیرخانه در گرگان، عدالت ۱۹، معاونت امور جوانان گلستان نشده‌اند، می‌توانند آثار خود را در پیام رسان‌های ایتا و بله به صورت فایل به شماره‌های ٠۹۱۱۹۷۲٠۱۳۳ و ٠۹۳۷۶۹۹۲۵۷۲ ارسال کنند، تصریح کرد: آثار ارسالی توسط برگزیدگان جشنواره‌های ملی و بین‌المللی و اساتید مجرب داوری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس تصمیم اتخاذ شده، هر شرکت‌کننده می‌تواند در بخش‌های صوت، تصویر، رسانه‌های مکتوب و سایت‌های خبری با حداکثر سه آثار و در بخش عکس حداکثر ۱۰ اثر اسال کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • نبض گیشه در دستان «تمساح خونی»
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید