Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منصور سیفی عصر چهارشنبه در نشست با مددجویان فعال در حوزه مشاغل دانش بنیان اردبیل عنوان کرد: با توجه به جایگاه ویژه مشاغل دانش بنیان در جامعه، از طرح و ایده‌های شاخص مددجویان در حوزه‌های مختلف استقبال شده و بسترهای حمایتی لازم با مشارکت دستگاه‌های همسو فراهم خواهد شد.

به گفته وی کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به اهداف حمایتی که دنبال می‌کند به عنوان نهاد تسهیل گر درصدد است تا مددجویان را به سمت کارفرمایی سوق داده و توانمندسازی خانواده‌ها را سبب ساز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: ایجاد اشتغال‌های پایدار و مورد نیاز جامعه از جمله مزایایی طرح‌های دانش بنیان بوده که می‌تواند در توسعه صادرات محصولات و افزایش تولید نیز کمک کند.

سیفی ادامه داد: تمهیدات ویژه‌ای نیز برای تجاری سازی طرح‌های دانش بنیان مددجویان اندیشیده شده تا از مرحله ایده تا اجرای طرح و رساندن آن به مرحله تولید و فروش حمایت‌های کاملی انجام پذیرد.

وی از برگزاری استارت آپ و کارگاه‌های تخصصی آموزشی برای علاقمندانی که تمایل به ورود به طرح‌های دانش بنیان دارند خبر داد و افزود: تسهیلات کارفرمایی مناسبی نیز برای علاقمندان در نظر گرفته شده تا در خوداتکایی مددجویان و اقشار آسیب پذیر به اهداف مورد نظر دست یافت.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل از شناسایی و تلاش برای اجرای طرح‌های دانش بنیان با مشارکت پارک علم و فناوری، شرکت‌های شتاب، مراکز علمی و تحقیقاتی و دانشگاه‌های استان خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص با فراهم شدن شرایط تفاهم نامه‌های مناسب همکاری با مراکز مرتبط دیگر در اجرای طرح‌های دانش بنیان به امضا خواهد رسید.

کد خبر 4801822

منبع: مهر

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد شرکت دانش بنیان کمیته امداد اردبیل بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس ایلام گرگان بارش برف قزوین شهرکرد مجلس شورای اسلامی یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در اولین کمیته کارگروه اشتغال شهرستان کرمانشاه در سال جاری با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال این شهرستان، گفت : بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال جز چهار بند ب تبصره ۱۸ از سهمیه یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردم است، افزود: به ترتیب شهرستان‌های دالاهو، روانسر، قصرشیرین و… بیشترین جذب منابع را داشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از بانک‌های عامل خواست تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به پرداخت مانده اعتبارات اشتغالزایی همکاری لازم را داشته باشند تا با ارزیابی استانداری و با توجه به تأکید استاندار در خصوص مطالبه‌گری جدی مسئولان، بتوانیم جایگاه قابل قبولی در سطح کشور در خصوص اشتغالزایی کسب و به تعهدات خود جامعه عمل بپوشانیم.

طاهری خاطر نشان کرد: پیگیری مجدانه تعهدات اشتغال استان کرمانشاه و ابلاغ به شعب بانکی باید در اولویت قرار بگیرد تا تسهیل و تسریع در پرداخت‌ها تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری محقق شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تمام ایده‌های دانش‌بنیانی قدرت تولید انبوه را دارند؟
  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • وزارتخانه‌های اقتصادی جذب ایده فناورانه را در دستور کار قرار دهند
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»