Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جنبش انصار الله یمن گفت که دشمنان در جنگ علیه این کشور شکست خوردند. ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در سخنرانی خود در جریان نشست شخصیتهای علمایی، اجتماعی و مسئولان کشوری یمن گفت: نیرومندی مواضع ما نشات گرفته از قدرت ایمانمان است و پایداری جوانان ما در همه جبهه ها برخاسته از  روحیه ایمانی و معنوی آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درحالی که دشمنان با همه تجهیزات و امکانات مدرن خود وارد میدان می شوند، مردان ما در میدان نبرد استوار ایستاده اند و برعزم آنها برای مقابله خللی وارد نمی شود

سید عبدالملک الحوثی در اشاره به ناکارآمد بودن زرادخانه تسلیحاتی ِآمریکاییِ متجاوزان به یمن و انهدام ادوات نظامی متجاوزان و افتادن آنها زیر گام های نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن گفت: دلاور ارتش و کمیته های مردمی یمن با قدرت ایمان خویش از تانک های منهدم شده آمریکایی بالا می روند.

وی خاطرنشان کرد: ما اکنون با جنگی مواجه هستیم که آنها همه ادوات نظامی و اقتصادی را در چارچوب آن علیه ملت یمن بکار بستند اما شکست خوردند. دشمنان در سیطره بر مردم ما شکست خوردند زیرا ما پشتوانه اخلاقی و معنوی داریم. ما مردمی هستیم که به خداوند توکل می کنیم و به باری تعالی و وعده او برای پیروزی اطمینان راسخ داریم.

رهبر جنبش انصار الله گفت: ملت یمن، ملتی مومن است و خداوند به کسانی که از ایمان برخوردارند، وعده پیروزی و توفیق داده است. باری تعالی از کسانی که ایمان آوردند، دفاع می کند.

وی تصریح کرد: ما اکنون با جنگی فرهنگی و فکری روبرو هستیم. دشمن تلاش می کند که با چیزهایی که خارج از هویت ما است، در ما تاثیر بگذارد.

سید عبد الملک الحوثی گفت: خلا فرهنگی به دشمن اجازه خواهد داد که در شیبخون فرهنگی موفق شود زیرا فرد در مسیر رویارویی بدون ایمنی خواهد داشت و به محض نبود این ایمنی فرهنگی در بین جوانان، آنها به طور خودکار تاثیر خواهند پذیرفت. دشمنان می خواهند ما را از هویت ایمانی خود جدا کنند تا از این طریق سلطه کامل خودشان بر ما را تضمین کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمن نتواند بر ذهن و روح و فرهنگ و اراده ما سلطه یابد، هرگز نخواهد توانست بر سرزمین و حاکمیت و استقلال ما سیطره یابد.

رهبر جنبش انصار الله گفت: دشمن جز مشکلات برای ما چیزی ندارد. دشمن نه تمدن برای ما می آورد و نه علم. این مسئله را در عراق و هنگامی که آمریکا دانشمندان را به قتل رساند، دیدیم. دشمنان برای ما مفاسد می آوردند تا به امتی کم توان، ناچیز و فاقد اراده و قدرت تبدیل شویم.  

انتهای پیام/   R7969/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط عبدالملک الحوثی آخرین تحولات یمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عبدالملک الحوثی آخرین تحولات یمن عبدالملک الحوثی آخرین تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر دفاع سابق انگلیس گفت که این کشور با تهدیدهای مختلف از سوی دشمنان خود مواجهه است.

«بن والاس» وزیر دفاع سابق انگلیس مدعی شد که این کشور با اشکال خاصی از جنگ غیرمتعارف از سوی دشمنانش روبرو است.

به ادعای وزیر دفاع سابق انگلیس، سرقت های برخط تحت حمایت مسکو که افراد مسن را هدف قرار می دهد، ازجمله این موارد است.

این سیاست مدار محافظه کار انگلیسی، که در اوت گذشته از سمت خود استعفا داد، روز چهارشنبه به اسکای نیوز گفت که جهان امروز، جنگ های قرن گذشته را برای او یادآور می شود.

والاس گفت که وضعیت کنونی دنیا، مشابه دهه ۱۹۳۰ است، با این تفاوت که اکنون دنیا با چالش تروریسم و جنگ غیرمتعارف روبروست.

وی کمپین‌های اطلاعاتی دشمنان با هدف ایجاد تفرقه، غارت، جاسوسی و ایجاد تنش در جامعه از فضای مجازی را از نمونه های جنگ غیر متعارف عنوان کرد.

والاس بزرگترین تهدید کنونی برای انگلیس را روسیه دانست.

کد خبر 6088045

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه