Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: عبدالوهاب المحبشی، مسؤول اداره حقوقی و قانونی شورای سیاسی انصارالله یمن به سایت العهد لبنان گفت، طرف سومی اقدام به میانجی‌گری بین انصارالله و عربستان به شیوه غیرمستقیم کرده است.

وی همچنین اظهار کرد، نیروهای متخاصم از طریق فرستاده سازمان ملل خواهان آتش‌بس مقابل توقف حملات پهپادی، موشک‌های بالستیک و هدف گرفتن تاسیسات نفتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رهبر انصارالله: قهرمانان یمن تانک‌های آمریکایی را با نیروی ایمان خود زیرپا گذاشتند

رهبر جنبش انصارالله در سخنانی گفت که نیروهای قهرمان ارتش یمن و کمیته‌های مردمی با نیروی ایمانشان، تانک‌های آمریکایی را زیرپای خود گذاشتند.
سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن روز چهارشنبه در سخنانی تحت عنوان «ایمان یمانی» گفت که «مواضع قوی ما به دلیل نیروی ایمان ماست و مقاومت جوانان ما در هر جبهه‌ای، برخاسته از روحیه ایمانی و معنوی آنهاست».

وی که این اظهارات را در یک سخنرانی ویدئو کنفرانسی برای علماء و مسئولان صنعاء مطرح کرد، افزود: «قهرمان ارتش یمن و کمیته‌های مردمی با نیروی ایمانشان، تانک‌های نابود شده آمریکا را زیرپای خود قرار دادند».

به گزارش المسیره، رهبر انصارالله در ادامه تصریح کرد: «ما اکنون در برابر جنگی قرار داریم که در آن از همه تجهیزات نظامی و حربه‌های اقتصادی برای سیطره بر ملت یمن و شکست مقاومت آنها استفاده شده است، اما دشمنان در این جنگ شکست خوردند، چون ما دارای ویژگی‌های اخلاقی و روحی هستیم و به خداوند متعال توکل داریم».

سید عبدالملک الحوثی با بیان اینکه دشمن به یمن نه تمدنی صادر کرده و نه علمی، تاکید کرد که «دشمن به غیر از وبا چیزی به یمن صادر نکرده است و این همان چیزی است که ما در عراق شاهد آن بودیم و آمریکا علمای آن کشور را به قتل رساند».

منبع: فردا

کلیدواژه: انصارالله یمن عربستان میانجیگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • دفتر حماس تا زمانی که برای میانجی‌گری با اسرائیل «مفید و مثبت» باشد در دوحه باقی می‌ماند
  • دفتر حماس در دوحه می‌ماند
  • قطر: دفتر حماس در دوحه می ماند
  • عزت ایران با ایمان
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت