Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب در اولدترافورد، دو دوست قدیمی دوباره به هم می‌رسند. 

طرفداری- کورتنی سینیور در آستانه بازی منچستریونایتد-کولچستر یونایتد در لیگ کاپ، به مرور خاطرات خود با آرون ون بیساکا پرداخته است.

به گزارش سان، این دو نفر قبلا در سطوح پایه هم تیمی بودند. آن‌ها که هنوز هم با هم در تماس هستند، امشب در اولدترافورد به عنوان دو رقیب مقابل هم قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینیور 22 ساله که در فصل جاری طی 19 بازی موفق به زدن 2 گل و ارسال 2 پاس گل شده است، به خبرنگار سان گفت:

حالا که در منچستریونایتد حضور دارد، چندان یکدیگر را نمی‌بینیم ولی وقتی در لندن باشد، به دیدار هم می‌رویم. هنوز دوست من است و شخصیتی الهام‌بخش برایم محسوب می‌شود. با وجود افزایش درآمدش، هنوز همان آدم متواضع سابق است. 

ون بیساکا از ابتدا یک مدافع راست نبود. او قبلا در نیمه دیگر زمین بازی می‌کرد. سینیور در این ارتباط توضیح داد:

آرون همیشه خوب بود؛ از آن مهاجم‌های تمام کننده. این که حالا در سمت راست خط دفاعی بازی می‌کند، خیلی شگفت انگیز است. او گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند و بازیکن سریعی بود. 

او در مورد بازی با یونایتد افزود:

معمولا در سمت راست بازی می‌کنم ولی در طول بازی هر از گاهی به سمت چپ خواهم آمد تا کمی با او رو به رو شوم! باید مقداری اعتماد به نفس داشته باشیم، در غیر این صورت بازی خود را به ما دیکته خواهند کرد زیرا تیم خیلی خوبی هستند. باید ببینیم چه خواهد شد. ما آماده این بازی هستیم. برای ما، رفتن به آنجا و بازی کردن در آنجا باورکردنی نیست. اما خوب است دوستی داشته باشی که به تو نشان دهد اگر به راه خودت ادامه بدهی، می‌توانی به رویاهایت جامه عمل بپوشانی.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

به نقل از ایرنا جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899237

دیگر خبرها

  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال