Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کتاب«خداحافظ سالار» که به زندگی شهید مدافع حرم «حاج حسین همدانی» پرداخته این بار به زبان عربی ترجمه و منتشرشده است. تاریخ انتشار: 22:00 - 27 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۶۸۱ به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان،  کتاب «خداحافظ سالار» شرح زندگی و خاطرات سردار شهید مدافع حرم «حاج حسین همدانی» به روایت همسر بزرگوار ایشان است و به قلم «حمید حسام» نگارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نثر کتاب به‌صورت داستانی است و ماجرای آن از سال ۱۳۹۰ آغاز می‌شود.   زمانی که شهید همدانی خانواده خود را در اوج بحران سوریه، آگاهانه به دمشق برد. در ادامه کتاب با بازگشت به دهه چهل و کودکی همسر شهید، دوران هشت سال دفاع مقدس و مأموریت‌های متعدد شهید همدانی و نهایتاً دفاع از حرم اهل بیت در سوریه روایت شده است. بیشتر بخوانید: برای مطالعه تازه‌‌ترین خبرها از انتشارات ۲۷ بعثت اینجا کلیک کنید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: آن‌قدر با جغرافیای شهر دمشق آشنا بودیم که نیازی به راهنمایی ابوحاتم نبود. خودمان هر بار به سمتی می‌رفتیم. به پست‌های ایست و بازرسی که می‌رسیدیم، امین به مأموران سوری می‌گفت: خانواده ابووهب هستیم. عکس‌العمل مأموران این پست‌ها در نوع خودش جالب بود. تا اسم ابووهب می‌آمد به علامت احترام و البته قبول، خبردار می‌ایستادند و همراه با لبخندی که حاکی از الفت و ارادتشان بود، دست روی چشمانشان می‌گذاشتند و به عربی می‌گفتند: «علی عینی».   علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ آذر ۹۸ این کتاب ارزشمند را به‌صورت تلفنی از طریق شماره ۶۶۹۶۴۰۷۱ با ۲۰درصد تخفیف سفارش دهند. هزینه ارسال به سراسر ایران رایگان است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا تکفیری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترجمه «خدا و امور مجرد» روانه بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «خدا و امور مجرد» نوشته ای نار دونگربون به تازگی با ترجمه نیما نریمانی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب ترجمه ده کتاب از مجموعه بن مایه‌های فلسفه دین کمبریج است.

مجموعه بن‌مایه‌های کمبریج تا به‌حال در ۲۵ سرفصل موضوعی مختلف منتشر شده است. سرفصل موضوعی فلسفه این مجموعه در ۱۵ شاخه و تاکنون ۲۲۸ کتاب منتشر کرده است. همچنین در سرفصل موضوعی دین نیز ۸ شاخه مختلف مورد توجه قرار گرفته و ۸۱ کتاب منتشر شده است. همان‌طور که گفته شد در شاخه فلسفه دین تا به حال ۳۱ کتاب منتشر شده است که در حال حاضر ترجمه ده کتاب از آن مجموعه به فارسی عرضه شده است.

فلسفه دین در کشورمان نیز در سال‌های اخیر مورد توجه استادان و محققان به‌ویژه نسل جوان‌تر قرار گرفته است. البته با توجه به گستره موضوعی مباحث فلسفه دین، میزان دغدغه‌مندی نسبت به هر کدام از این موضوعات در جوامع مختلف متفاوت است. موضوعاتی نظیر «معنای زندگی»، «علم و دین»، «خداباوری»، «تکثرگرایی» و «مسأله‌های شر و رنج» که در زمره موضوعات اصلی و مشترک مباحث فلسفه دین‌اند، مصادیقی از چالش‌های فکری محیط‌های علمی ایران نیز محسوب می‌شوند. انتشار کارهای متنوعی در سال‌های اخیر در فضای فکری فلسفه دین ایران ستودنی است. مجلات، کتاب‌ها، مقالات و رساله‌های دانشجویی مختلف در کنار برگزاری رویدادهای علمی و پژوهشی متنوع، اگر چه سرمایه‌ای خوب هستند اما ناکافی برای تحقیقات بیشتر و کامل‌تر در آینده است.

این کتاب با ۱۰۶ صفحه، قطع رقعی، شمارگان ۱۰۰ نسخه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6076613 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • شنیدن رنج‌ مردم برایم عادی نشده!
  • نیما در کتابفروشی‌های پاکستان
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • چرا ترجمه‌ها در حوزه کودک و نوجوان بر تألیف پیشی گرفت؟
  • تقویت مهارت‌های پزشکی با کتاب‌های لاتین پزشکی
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید « حسین نیا»
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • سالار‌های کوچک؛ دغدغه‌های بزرگ
  • ترجمه «خدا و امور مجرد» روانه بازار نشر شد
  • کتاب «حدیث حاضر غایب» در آستانه چاپ دوم قرار گرفت