Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک پیشین تیم فوتبال یوونتوس معتقد است کیفیت خط میانی تیم تحت‌هدایت مائوریتزیو ساری افت کرده است. تاریخ انتشار: 22:20 - 27 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۸۳۱۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کلودیو مارکیزیو که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۹ عضو تیم فوتبال یوونتوس بود و با این تیم به عناوینی همچون هفت قهرمانی در سری A ایتالیا، سه قهرمانی در سوپرجام ایتالیا و چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا دست یافت، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گفت: من بر این باورم که مائوریتزیو ساری می‌تواند ترکیب مناسب را برای یوونتوس پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یووه باید به مانند دیگر تیم‌های بزرگ در ماه فوریه یا مارس در شرایط ایده‌آلی باشد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه کیفیت خط میانی بانوی پیر نسبت به گذشته افت کرده، اظهار داشت: سطح کیفی خط میانی یووه به مانند کیفیت خط هافبک زمان حضور من در این تیم نیست. در آن دوره بازیکنانی همچون پیرلو، آرتورو ویدال، پل پوگبا و خود من بودیم و شما می‌توانید از روی گل‌های زده و پاس گل‌ها به این موضوع پی ببرید.

مارکیزیو ۳۳ ساله که در سال ۲۰۱۸ از را‌ه‌راه پوشان تورین جدا و به زنیت سن‌پترزبورگ پیوست، حضوری کوتاه مدت در این تیم روسی داشت و در نهایت در سال ۲۰۱۹ اعلام بازنشستگی کرد. او که در کارنامه‌اش ۵۵ بازی ملی و ۵ گل‌زده با پیراهن ایتالیا دیده می‌شود، در زمان حضورش در یوونتوس ۳۸۹ بازی انجام داد و موفق به ثمر رساندن ۳۷ گل هم شد.

بیشتر بخوانید:
هالند با منچستریونایتد و یوونتوس وارد مذاکره می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یوونتوس کلودیو مارکیزیو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • فیلیپ لام: کیفیت یوسوا کیمیش در خط هافبک بیش‌تر از دفاع راست است