Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:44:39 GMT

رئال مادرید و گلی که به درستی مردود شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۰۶۷۴

رئال مادرید در اواخر بازی توسط گرت بیل به گل رسید که به درستی آفساید اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، گرچه به نظر می رسید در نیمه اول دیدار بارسلونا مقابل رئال مادرید یک پنالتی به سود کهکشانی ها اعلام نشده است، اما در اواخر بازی کمک داور به درستی گل گرت بیل را آفساید اعلام کرد تا این ال کلاسیکوی کم هیجان با تساوی بدون گل به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه 73 این دیدار بود که تونی کروس با یک پاس پشت مدافعان تماشایی، فرلان مندی را صاحب موقعیت کرد و این مدافع فرانسوی را نیز خیلی زود گرت بیل را در موقعیت گل قرار داد تا ستاره ولزی با ضربه ای دقیق موفق به گلزنی برای تیمش شود.

 

اما کمک داور این دیدار روی همان صحنه اول اعلام آفساید کرد و برای حصول اطمینان، این صحنه توسط تکنولوژی بازبینی صحنه نیز بررسی شد تا در نهایت گل گرت بیل به درستی مردود اعلام شود. علیرغم اعتراض دو تیم به تصمیمات داوری، در نهایت گروه داوران در مهم ترین صحنه به درستی قضاوت کردند تا در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید

دیدار برگشت منچسترسیتی و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ پس از تساوی ۱-۱ در نهایت با برتری شاگردان کارلو آنچلوتی در ضربات پنالتی به پایان رسید. فدریکو والورده در پایان این بازی جذاب به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او با دوندگی زیاد خود، نقش مهمی در پیاده شدن تفکرات دفاعی کارلو آنچلوتی در زمین داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»
  • (ویدئو) پنالتی‌های جذاب دیدار رئال مادرید - منچسترسیتی
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید