Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بازی معوقه از هفته دهم رقابت های لالیگا بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید برگزار شد که در نهایت با تساوی 0-0 دو تیم پایان یافت.

به گزارش آریا، این دیدار شاگردان ارنستو والورده و زین الدین زیدان موقعیت های خوبی برای گلزنی روی دروازه ها ایجاد کردند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکردند و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسایی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 10 بود که رئالی ها اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کردند. روی همکاری ایسکو و کروس بود که یک موقعیت خوب نصیب کریم بنزما شد و او هم با یک شوت محکم، دروازه بارسا را تهدید کرد اما تراشتگن با یک شیرجه به موقع، دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه `16 دروازه بارسلونا تا آستانه فروپاشی پیش رفت اما در آخرین لحظه پیکه ضربه سر کاسمیرو را از روی خط دروازه برگشت داد تا جدی ترین موقعیت مسابقه را مادریدی ها خلق کرده باشند. بازی در اکثر دقایق تا به این لحظه در اختیار شاگردان زیدان بوده و ضربات بیشتری به سمت دروازه بارسا زده بود تا اینکه در دقیقه `30 ارسال آلبا را کورتوا ناقص دفع کرد و توپ مقابل مسی افتاد اما ضربه این بازیکن را راموس از روی خط دروازه دور کرد.

در دقیقه `41 روی پاس پشت دفاع عالی مسی، آلبا در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما شوت سر ضرب و ضعیف این بازیکن از کنار دروازه با اختلاف به بیرون رفت. در ادامه روی ضربه سرکش والورده از پشت محوطه، تراشتگن در دو ضرب توپ را مهار کرد تا نیمه اول با تساوی 0-0 دو تیم به پایان برسد.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 54 بود که روی پاس تونی کروس، والورده صاحب موقعیت شد اما ضربه او را کلمنت لنگله بلوکه کرد.

در ادامه این بارسایی ها بودند که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 60، لوئیس سوارز تحت فشار راموس، در محوطه جریمه رئال سرنگون شد اما داور دستور به ادامه کار داد.

یک دقیقه بعد، روی همکاری با گریزمان بود که مسی صاحب موقعیت شد اما ضربه او نیز نتوانست قفل دروازه رئال را باز کند.

پس از سپری شدن این دقایق بار دیگر بازی متعادل شد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ها، در دقیقه 72، این فرانکی دی یونگ بود که روی همکاری با سوارز، صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که تیبو کورتوا حضور داشت.

یک دقیقه بعد، روی یک همکاری تیمی خوب و پاس در عرض مندی، بیل دروازه بارسا را باز کرد اما داور آفساید مندی را اعلام کرد.

در دقایق پایانی هر دو مربی دست به تعویض های تهاجمی زدند. والورده، آنسو فاتی را به زمین فرستاد و زیدان هم مودریچ و رودریگو را راهی زمین کرد اما این تعویض ها به موقعیت چندان خطرناکی منجر نشد و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 دقیقه `55 ویدال به جای سمدو وارد بازی شد و به این ترتیب سرخی روبرتو به دفاع راست بارسلونا منتقال شد. در ادامه هواداران در حرکتی اعتراضی، توپ های زیادی را از هر سکو به داخل زمین پرتاب کردند تا بازی برای لحظاتی متوقف شود. در دقیقه `66 کاسمیرو با دریافت کارت زرد، بازی بعدی رئال مادرید را از دست داد.

دقیقه `68 روی یک ضدحمله تند و تیز که والورده توپ را تا پشت محوطه حمل کرد و بیل را داخل محوطه صاحب توپ کرد اما ضربه محکم بازیکن ولزی به دیواره کنار دروازه برخورد کرد و به شکلی خطرناک به بیرون رفت. در دقیقه `72 روی پاس پشت دفاع عالی، مندی نفوذ کرد و توپ را به دهانه دروازه پاس داد تا بیل دروازه را باز کند اما در نهایت به علت آفساید میلیمتری مندی، گل مردود اعلام شد.

در دقیقه `80 والورده و ایسکو جای خود را به مودریچ و رودریگو گوئس دادند. در دقیقه `82 هم آنسو فاتی جای گریزمان را گرفت. در نهایت بازی با همان نتیجه بدون گل به پایان رسید تا تغییری در جایگاه دو تیم ایجاد نشود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام «آندریاس کریستنسن» آغاز شد، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت.

البته این دیدار خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه ۲۶ بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از این اتفاق فایل صوتی مکالمه داوران را منتشر کرد که در آن داوران حاضر در اتاق VAR به دلیل عدم دسترسی به تصویری واضح عبور توپ از خط دروازه را تأیید نمی‌کنند.

داور بازی خطاب به گوندوغان: «منتظر بازبینی صحنه هستیم. شاید گل باشد، بررسی می‌کنیم.»

داور VAR: «بدن لونین جلوی دید را گرفته است! به بررسی صحنه‌ها ادامه می‌دهیم. زاویه ۳۶۰ خوب نیست، این یکی هم خوب نیست، این یکی هم نه، این هم دوباره نه!»

داور بازی: «هیچ عجله‌ای نداریم، این تصمیم خیلی مهم است‌، همه دوربین‌ها را بررسی کنید!»

داور VAR: «با یک ضربه کرنر کار را مجدداً آغاز کن، ما هیچ مدرکی برای گل شدن توپ نداریم! به همین دلیل با یک ضربه کرنر کار را شروع کن. هیچ مدرکی برای ورود توپ به دروازه نیست!»

کد خبر 6086745

دیگر خبرها

  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!