Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قوچان گفت: حدود ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات زائر سازمان میراث فرهنگی برای این پروژه با رایزنی‌های فراوان در نظر گرفته شد و حدود ۵۰۰ میلیون تومان نیز در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان پیش‌بینی‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی«فارس من» سوژه‌ای را تحت عنوان «پروژه دریاچه مصنوعی قوچان همچنان به دنبال مکان‌یابی آن» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با یادآوری اینکه پروژه دریاچه مصنوعی این شهر از قدیم توسط شهرداران ادوار مختلف مورد پیگیری قرار گرفته است، گفت: جانمایی این پروژه در پارک نشاط قوچان انجام‌ شده بود، اما با احداث پل جدید و اضافه شدن رمپ و لوپ‌های مختلف، موقعیت دریاچه تغییر پیدا کرد.

علی پیشیار با بیان اینکه پس از فعالیت شورای اسلامی دوره پنجم این پروژه در دستور کار قرار و جانمایی مجدد توسط کارشناسان صورت گرفت، تصریح کرد: قبل از احداث پل، این دریاچه در ضلع جنوب غربی منوریل پارک نشاط قرار داشت که در جانمایی جدید به ضلع شمالی منوریل تغییر مکان داده است و توسط مشاور نیز دوباره مورد بازبینی قرار گرفت.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌ شده با میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی برای اخذ اعتبارات، افزود: حدود ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات زائر این سازمان برای این پروژه با رایزنی‌های فراوان در نظر گرفته شد و حدود ۵۰۰ میلیون تومان نیز در کمیته برنامه‌ریزی قوچان پیش‌بینی‌ شده است.

شهردار قوچان یادآور شد: میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی مواردی نیز شامل مشاور و ماده ۲۳ زیست‌محیطی را از شهرداری درخواست کرده که در حال رایزنی پیرامون این مسئله هستیم، بنابراین با توجه به اعتبارات پیش‌بینی‌شده، پروژه در آینده به مناقصه گذاشته می‌شود و شروع آن را شاهد می‌شویم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس

کلیدواژه: دریاچه مصنوعی پارک نشاط قوچان شهردار قوچان منوریل سازمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار نقش چندانی در اجرای برنامه‌های فرهنگی ندارد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اعتباراتی در شورای عالی انقلاب فرهنگی برای استان‌ها در نظر گرفته شده است که در صورت ایجاد قرارگاه فرهنگی در شهرستان‌ها می‌توان از این اعتبارات برای امور فرهنگی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، امروز_یکشنبه دوم اردیبهشت_ در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با تأکید بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی اظهار کرد: در حال حاضر چند مجموعه کمک‌های حمایتی به خانواده‌های نیازمند ارائه می‌دهند که اگر این اقدامات به صورت قرارگاهی و با هماهنگی و تجمیعی انجام شوند، اثرات بهتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه وظیفه کار قرارگاهی در شهرستان برعهده امام جمعه و فرماندار است، گفت: استانداران و ائمه جمعه استان‌های مختلف عنوان کرده‌اند که با پیاده‌سازی نگاه قرارگاهی، دستاوردهای حوزه فرهنگ چند برابر شده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه ارائه گزارش کمی درباره مسائل فرهنگی به تنهایی کافی نیست، افزود: باید با کار قرارگاهی به دنبال رفع مسائل باشیم.

خسروپناه گفت: اعتباراتی در شورای عالی انقلاب فرهنگی برای استان‌ها در نظر گرفته شده است که در صورت ایجاد قرارگاه فرهنگی در شهرستان‌ها می‌توان از این اعتبارات برای امور فرهنگی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه کمبود اعتبار و بودجه نقش چندانی برای ضمانت اجرایی مصوبات شوراهای فرهنگ عمومی ندارد، گفت: بالای ۷۰ درصد اجرای مصوبات به اراده و انجام رسالت خود دستگاه‌های متولی بستگی دارد و ارتباطی با کمبود اعتبارات فرهنگی ندارد.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای اجرایی از سوی شورای انقلاب فرهنگی مختلف بیان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی با ایجاد میزگردها زمینه حضور دستگاه‌های مرتبط را برای برطرف شدن مسأله از مسیر دستگاه‌های مرتبط و متولی فراهم خواهد کرد.

خسروپناه تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی در این زمینه گام برداشتن برای حصول نتیجه نهایی و تبیین راه‌حل‌ها برای مشخص شدن حل مسأله است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری وظیفه راهبری، راهبردی، راه‌بینی و راه‌سنجی را برعهده دارد، بر این اساس وظیفه شورا راه‌سازی و عملیات نیست، بلکه باید موضوعات علمی و فرهنگی را راهبری کند.

کد خبر 746548

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • توانایی پیش‌بینی بلایای طبیعی توسط Bellwether، هوش مصنوعی آلفابت،
  • برنامه جدید هوش مصنوعی شرکت آلفابت، Bellwether، توانایی پیش‌بینی بلایای طبیعی را دارد
  • تحقق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در آب و فاضلاب خراسان رضوی
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • اعتبار نقش چندانی در اجرای برنامه‌های فرهنگی ندارد
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است
  • نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری