Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰هزار حلقه لاستیک کامیون و اتوبوس را دارا بوده و میزان سرمایه‌‌گذاری در این واحد ۶۰ میلیون دلار است.

گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو در بازدید از مراحل پایانی نصب خط تولید فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر اظهار کرد: کلیه دستگاه‌های نصب شده مراحل آزمایش را طی می‌کنند و کارشناسان این واحد با تلاش شبانه‌روزی بر عملیات اجراء نظارت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به آماده بودن فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر برای افتتاح افزود: این فاز از کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰هزار حلقه لاستیک کامیون و اتوبوس را دارا بوده و میزان سرمایه‌‌گذاری در این واحد ۶۰ میلیون دلار ارزی و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت 400نفری برای جذب نیروی انسانی گفت: براساس اذعان سرمایه‌گذار این کارخانه، فاز سوم واحد نیز با همکاری دولت و بانک‌ها و با محوریت تولید لاستیک برای ماشین‌های راهسازی اجراء می‌‌شود.

بهنام‌جو گفت: در حال حاضر بیشتر لاستیک مورد نیاز ماشین‌های راهسازی از خارج کشور وارد می‌شود و با راه‌اندازی این واحد تولید لاستیک در داخل، ۸۵ درصد نیاز داخلی از این کارخانه تامین می‌شود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل استانداری اردبیل آرتاویل تایر گلدستون لاستیک استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش ظرفیت تولید ۴۷۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان یزد/بازگشت ۸۰ واحد صنعتی به چرخه تولید

ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به عارضه یابی و پایش بیش از ۴۷۰ واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان، از تعریف ۲۵ طرح عارضه یابی و بهبود برای این واحدها در سال گذشته خبر داد.

«مسلم فلاح زاده» ضمن بیان این مطلب، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ پایش واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان در دستور کار معاونت صنایع کوچک این شرکت قرار گرفته است و در سال جاری هم این امر با جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار واحد صنعتی بالای ۵۰ درصد ظرفیت در استان، افزود: کلینیک کسب و کار یزد با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی با بهره گیری از مشاوران و متخصصین حوزه صنعت با پایش مجدد و بروزرسانی وضعیت تولید واحدهای صنعتی، اگر تغییر کاهشی در روند ظرفیت تولید این واحدها ایجاد شده باشد، ضمن انجام عارضه یابی، در صورت لزوم برای آن ها پروژه های بهبود و اصلاح نظام مدیریت را تعریف می‌کنند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خاطرنشان کرد: هدف نهایی پایش و عارضه یابی ظرفیت تولید واحدهای صنعتی، رفع موانع و رشد تولید استان است که خوشبختانه این امر در سال‌های اخیر با مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی شتاب بیشتری گرفته و سعی شده مسائل و چالش های واحدهای تولیدی در کمترین زمان ممکن حل شود.

فلاح زاده با بیان اینکه در زمان شروع دولت سیزدهم قریب ۳۵ درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور غیرفعال یا زیر ظرفیت بودند، تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم طرح پایش واحدهای صنعتی با همکاری مشاوران توانمند کلینیک‌ کسب و کار یزد اجرا شد که نتایج آن منجر به بازگشت بیش از ۸۰ واحد صنعتی به چرخه تولید شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • رشد ۱۱ درصدی تولید گوشت بوقلمون در قزوین
  • مالکین خودرو سالانه چهار حلقه لاستیک باتعرفه دولتی دریافت می کنند
  • اجرای مصوبات کارگروه تسهیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار
  • صفر تا صد ۳۵۰ واحد‌های مسکن روستایی توسط روستاییان ساخته می‌شود
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 
  • پایش ظرفیت تولید ۴۷۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان یزد/بازگشت ۸۰ واحد صنعتی به چرخه تولید