Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@06:24:34 GMT

چاپ کتاب فرهنگنامه ۱۲۴ شهید معلم سمنانی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۱۶۲۱

چاپ کتاب فرهنگنامه ۱۲۴ شهید معلم سمنانی

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان بابیان اینکه در حال حاضر تعداد ۲۵ کتاب فرهنگ‌نامه شهدای استان به چاپ رسیده و عملیات چاپ سایر کتب نیز در حال انجام است،اظهار کرد: به همت اداره کل آموزش‌وپرورش و با مشارکت ستاد کنگره‌ی سه هزار شهید استان سمنان، کتاب فرهنگنامه ۱۲۴ شهید معلم و کارمند آموزش‌وپرورش استان به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل روابط عمومی سپاه استان،عبدالرحیم فریدون، رئیس ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید این استان شب گذشته 27 آذر دربازدید  استاندار سمنان از این کنگره با بیان اینکه تلاش فراوانی در بخش عکس و فیلم شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس استان انجام‌شده گفت: بیش از ۴۰۰ هزار قطعه عکس و صدها دقیقه فیلم از شهدای استان جمع‌آوری و شناسنامه‌دار شده است.

وی ادامه داد: برای تمامی شهدای استان سمنان عملیات جمع‌آوری آثار به انجام رسیده که در این راستا کارشناسان و محققان این ستاد در حال حاضر در حال جمع‌آوری آثار، خاطرات و دست نگاشته‌های شهدای مدافع حرم هستند و باهمت تمامی خادمان شهدا در عرصه‌ی فرهنگی، از مرحله جمع‌آوری آثار عبور کرده و در مرحله تألیف آن‌ها قرار داریم.

رئیس ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان، با تاکید بر اینکه تمامی امکانات و منابع لازم برای فعالان در حوزه‌های مستندسازی، کتاب نویسی و فضای مجازی  تحت هر عنوانی، در ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید موجود است یادآور شد: در حال حاضر تعداد ۲۵ کتاب فرهنگ‌نامه شهدای استان به چاپ رسیده و عملیات چاپ سایر کتب نیز در حال انجام است.

به گفته فریدون؛ به همت اداره کل آموزش‌وپرورش و با مشارکت ستاد کنگره‌ی سه هزار شهید استان سمنان، کتاب فرهنگنامه ۱۲۴ شهید معلم و کارمند آموزش‌وپرورش استان به چاپ رسیده  و عملیات تهیه و تدوین فرهنگنامه شهدای دانش‌آموز استان در حال انجام است که در سه جلد به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن رییس ستاد کنگره بزرگداشت شهدا چاپ کتاب فرهنگنامه شهدای معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره شهدای جهادگر به میزبانی دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی معتمدی پور در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران و انجام عملیات وعده صادق، اظهار داشت: پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی علاوه بر ایجاد عزت و یکپارچگی در کشور موجب رعب و وحشت دشمنان خارج از کشور شد و امید و غرور ملی را احیا کرد.  رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال گذشته دو یادواره باشکوه شهدای جهادگر استان در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران برگزار شد، از برگزاری سومین یادواره در ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان کهگیلویه خبر داد. وی برگزاری این یادواره‌ها را تمرینی برای اجلاسیه شهدای جهادگر استان در تاریخ ۱۸ مرداد ماه با حضور مقامات عالی کشوری و پس از آن کنگره ملی در مهر ماه دانست و بر به کار بستن همه توان و همت لازم برای برگزاری مراسمی در شان شهدا تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • حمایت خانواده شهدای سمنان از اجرای طرح نور
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران
  • اجلاسیه شهدای سلامت در پاکدشت برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای جهادگر به میزبانی دهدشت