Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:57:35 GMT

قربانی: استراماچونی به زودی باز خواهد گشت

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۱۸۵۰

قربانی: استراماچونی به زودی باز خواهد گشت

«پیروز قربانی» روز پنجشنبه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: متاسفانه برخی‌هواداران فوتبال واقعیت را قبول نمی‌کنند و  مایل هستند آن چیزهایی را بشنوند که دوست دارند و این لطمه زننده است.

وی افزود: من خصوصیات اخلاقی خاص خودم را دارم و نمی‌توانم در قبال اتفاقاتی که پشتوانه منطقی ندارد حرف‌های احساسی بزنم بنابراین ترجیح می‌دهم سکوت اختیار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: من احساس می‌کنم استراماچونی به زودی  راهی ایران خواهد شد و دوباره هدایت آبی‌پوشان را بر عهده خواهد گرفت و اگر این سخت‌گیری‌ها را انجام می‌دهد برای همکاری آینده او با باشگاه استقلال است تا دوباره به مشکل بر نخورد.

قربانی تصریح کرد: در این مدت که استراماچوین از ایران رفته است «صالح مصطفوی» آنالیزوز استقلال وظیفه طراحی تمرینات این تیم را بر عهده داشته است و جا دارد از او تشکر و قدرانی شود. شاید اسمی از این شخص برده نشده ولی برای استقلال سنگ تمام گذاشته است.

وی تاکید کرد: امیدوارم در نهایت اتفاقی برای استقلال رخ دهد که به سود این تیم باشد و دیگر حاشیه‌ای برای باشگاه شکل نگیرد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: برایم فرقی نیم‌کند چه کسی مدیر عامل استقلال شود و هر کسی بر صندلی مدیریت پرافتخارترین تیم ایران در قاره آسیا نشست برایش آرزوی مو فقیت می‌کنم اما متاسفانه سیستم مدیریت ورزش ایران به گونه‌ای است که نمی‌توان موفق عمل کرد.

برچسب‌ها آندره آ استراماچونی باشگاه استقلال پیروز قربانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی باشگاه استقلال پیروز قربانی آندره آ استراماچونی باشگاه استقلال پیروز قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تازه طارمی و یک قربانی تازه!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ویدیویی از گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی برای پورتو یک قربانی دیگر به لیست قربانیانش اضافه کرد. تلاش طارمی برای گرفتن توپ و برخورد طارمی با وسایل عکاسان در جریان بازی با ویتوریا گیمارش در جام حذفی پرتغال نیز از دیگر اتفاقات این بازی بود. هر دو رویداد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • گل تازه طارمی و یک قربانی تازه!
  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • امام جمعه رشت: به زودی شاهد ‌اضمحلال اسرائیل خواهیم بود
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: مدیرکل آژانس اتمی به‌زودی به ایران سفر می‌کند
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!
  • (تصاویر) رقص دلقک با کودکان بی‌گناه قربانی جنگ غزه
  • نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهم کرد
  • به زودی لانه‌ی عنکبوتی اسرائیل فرو خواهد پاشید