Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد علی موهبتی چهارشنبه شب در شورای اداری سیستان و بلوچستان که باحضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد اظهار داشت: با وجود تمام اقدامات ارزشمندی که نظام جمهوری اسلامی در این استان پهناور انجام داده است اما این منطقه هنوز در بسیاری از شاخص‌ها نسبت به میانگین کشوری عقب است.

وی بیان کرد: تنها شاخصی که سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استان‌های کشور بالاتر قرار دارد بحث مراکز دانشگاهی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان در بسیاری از شاخص‌ به دلایل مختلف فاصله بسیار زیادی با میانگین کشوری دارد که باید یک نگاه ملی برای حل این مشکل اندیشیده شود.

وی بیان کرد: مردم سیستان وبلوچستان با وجود تمام مشکلات معیشتی که دارند زمانی که افزایش قیمت بنزین رخ داد با مسئولان و نظام در این زمینه همراهی کردند و هیچ گونه حرکت هنجار شکنانهای از مردم این دیار مشاهده نشد.

موهبتی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان همواره در تمام صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری فعال داشته و دارند.

وی اظهار داشت: شرایط درآمدی مردم سیستان وبلوچستان بویژه روستاییان از میانگین کشوری بسیار پایین بوده و به دلیل شرایط این استان ناشی از خشکسالی خرج آنان از میزان درآمد آنان بالاتر است.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: شرایط همدلی، همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی، مردم، بزرگان طوایف و اقوام، علما و ریش سفیدان بسیار زیاد است.

ادامه دارد..

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان جلسه شورای اداری تولیت آستان قدس رضوی  نیروی انسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان جلسه شورای اداری تولیت آستان قدس رضوی نیروی انسانی سیستان و بلوچستان جلسه شورای اداری تولیت آستان قدس رضوی نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، امیر دریادار دوم حسین حسنی فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش با اشاره به اقدامات این یگان در کمک به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور به دلیل سیلاب‌هاب رخ داده، متاسفانه خسارت‌هایی در کنارک ایجاد شد. لذا؛ نیروی دریایی ارتش بنابر دستورات فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش وارد عرصه کمک به مردم سیل زده در سیستان و بلوچستان شد.

وی ادامه داد: در این راستا، ما در نیروی دریایی ارتش با توان بالا و پیشرفته‌ترین تجهیزات اعم از بالگردها و خودروهای تیپ تفنگداران توانستیم همه کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بنیاد برکت، بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت رفع نیازهای اعلام شده از سوی ستاد بحران را توسط بالگرد و خودروها به صعب العبورترین روستاها که امکان دسترسی به آن‌ها وجود نداشت، منتقل کردیم.

فرمانده منطقه سوم دریایی ارتش در ادامه با بیان اینکه تا ۵ اردیبهشت، ۱۶ نوبت پرواز بالگرد را به روستاهای صعب‌العبور داشته‌ایم، تصریح کرد: این پروازها از طریق یگان هوادریا در منطقه سوم دریای نبوت ارتش انجام می‌گیرد که در همکاری با خودروهای تاکتیکی تیپ تکاوری حمزه سیدالشهدا (ع)‌ جهت انتقال کمک‌ها و نیازمندی‌های مردم به نقاط صعب العبور استفاده شد.

دریادار حسنی همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مادامی که ستاد بحران استان از ما برای کمک به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان درخواست داشته باشند آماده خدمت‌رسانی هستیم. در این راستا، بالگردهای ما امروز به سوی منطقه دشتیاری نیز اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: بالگردهای هوا دریای ارتش در منطقه سوم نبوت در اسفندماه سال گذشته نیز، چندین نوبت پرواز در شهرستان‌های دشتیاری و قصر قند داشتند که خدمات مهمی همچون انتقال مواد غذایی و نیازهای ضروری را انجام دادند که همه توسط نیروی دریایی ارتش آماده و به سیل زدگان اهدا شده بودند.

کد خبر 847130 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم