Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید مرانی‌پور چهارشنبه شب در بازدید از مناطق بحرانی آبادان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بازدیدهای میدانی و گذشت ۴۸ ساعت از آب گرفتگی در بسیاری از محلات و مناطق آبادان ،دستگاه های اجرایی و خدماتی باید با سرعت بیشتری نسبت به رفع آبگرفتگی مناطق شهری اقدام کنند.

وی عنوان کرد: ادامه آب گرفتگی مشکلات بهداشتی و سختی تردد را برای شهروندان به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب آبادان ضمن هشدار به مسئولان و ادارات ذیربط در این رابطه افزود:مشکل آبگرفتگی مناطق بحرانی آبادان باید با فوریت برطرف شود در غیر این صورت در راستای احقاق حقوق عامه مردم، از راه های قانونی اقدام خواهد شد.

باگذشت بیش از ۴۸ ساعت از پایان بارش در شهر آبادان، آب در برخی از محله‌های مناطق ۲ و سه شهرداری این شهر همچنان وجود دارد و خانه‌های مردم در محاصره آب یا دچار آبگرفتگی هستند.

مقدار بارش های ثبت شده در آبادان وخرمشهر از اول مهرماه امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

روز دوشنبه  ۱۱۲.۵ میلیمتر باران در آبادان بارید که موجب آبگرفتگی و انباشت آب در بسیاری از مناطق شهری شده است.

برچسب‌ها دادستان بارندگی آبگرفتگی معابر آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادستان بارندگی آبگرفتگی معابر آبادان دادستان بارندگی آبگرفتگی معابر آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفرهای غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها