Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازگو کردن برخی مسائل درست نیست چون درون‌تیمی است، ولی منصوریان برای تیم کم نگذاشت. تاریخ انتشار: 09:40 - 28 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۸۰۸۰

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیش از دیدار با سایپا، اظهار داشت: خداراشکر شرایط تیم خیلی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی با سایپا هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که امسال برخلاف فصول گذشته بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن انتظارات را برآورده نکرده‌اند، گفت: به هر حال هواداران همیشه از ما انتظار دارند که بهترین باشیم. درست است که در نتیجه‌گیری این فصل خوب کار نکردیم، ولی روز به روز بهتر می‌شویم و امیدوارم نتایج هم بهتر شود.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه علیرضا منصوریان و کادر فنی ذوب‌آهن به دلیل عدم کسب نتایج مطلوب، کنار گذاشته شد، تصریح کرد: به نظرم منصوریان تمام تلاش خود را انجام داد. البته یک‌سری مشکلات هم وجود دارد که بازگو کردن آنها درست نیست چون درون‌تیمی است، ولی منصوریان برای تیم کم نگذاش.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما غیر از بازی با پرسپولیس، در چند بازی اخیر روند رو به رشدی داشته است. ذوب‌آهن هر روز بهتر از قبل می‌شود و فکر می‌کنم تعطیلات نیم‌فصل فرصت خوبی باشد که بتوانیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. قرار است چند بازیکن جدید هم به ما اضافه شوند و بدون شک حضور آنها باعث بهبود عملکرد تیم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تکذیب توافق ستاره ذوب‌آهن با پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن ذوب آهن علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشلی کول و انتخاب تیم منتخبی از برترین هم‌تیمی‌های خود / فیلم

اشلی کول، بازیکن سابق چلسی ترکیب منتخب هم‌تیمی‌های سابق خود را معرفی کرد.

دانلود (11.1MB)

دیگر خبرها

  • ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!
  • جوانگرایی ویسی در مسابقه درون خانوادگی(عکس)
  • اشلی کول و انتخاب تیم منتخبی از برترین هم‌تیمی‌های خود / فیلم
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • ظریف: روسیه، ایران را برای مطامع خود فدای آمریکا می‌کند/ دچار خیالبافی هستیم/ لاوروف به روشنی یک موضوع را بازگو کرد
  • اقبالی: سقف آروزهای فوتبالی ما کوتاه شده است/ ترکمنستانی ها چندین بار خطوط ما را شکستند
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • محرومیت ۲ ساله گابریل باربوسا در پرونده مبارزه با دوپینگ