Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:هدف از برگزاری این دوره، اجرای سیاست‌های فدراسیون نجات غریق کشور مبنی بر توسعه این رشته با هدف کاهش تلفات انسانی ناشی از غرق شدگی است.

مهدی خلیلی افزود: هیات نجات غریق استان در این راستا هر ساله برگزاری دوره‌های آمادگی منجیان غریق و همسان سازی مدرسان نجات غریق را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:در سال جاری با توجه به استقبال صورت گرفته، یک دوره آموزش نجات غریق ویژه بانوان و ۲ دوره آموزشی نجات غریق درجه ۲ ویژه مردان در قزوین برگزار شد.

رئیس هیات نجات غریق شهرستان قزوین تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در دوره‌های آموزشی نجات غریق در صورت مهارت در ورزش شنا باید آزمون‌های ورودی کلاس‌های نجات غریق درجه ۲ شامل ۲۰۰ متر شنای آزاد زیر چهار دقیقه، ۱۰۰ متر شنای قورباغه زیر ۲ دقیقه و چرخ پا بدون دست را به مدت یک دقیقه با موفقیت پشت سربگذارند.

خلیلی افزود:علاقه‌مندان همچنین باید در دوره آموزشی تربیت منجی غریق شرکت کرده و در صورت کسب مهارت‌های لازم در مباحث تئوری و عملی شامل انواع راهکارهای پیشگیری از بروز حادثه، روش‌های حمل غریق، احیای قلبی و ریوی، کمک‌های اولیه، بهداشت آب و مدیریت بحران به اخذ مدرک نجات غریق درجه ۲ نایل خواهند شد.

۳۳ استخر شنا در استان قزوین وجود دارد.

برچسب‌ها فدراسیون نجات غریق ورزش و جوانان شنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق ورزش و جوانان شنا فدراسیون نجات غریق ورزش و جوانان شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود