Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، زندگی در خانه مستاجری دردسرهای خودش را دارد. اگر قرار است تابلویی بخرید و یک میخ بردارید و به دیوار بکوبید باید بگویم آن میخ را به قلب صاحب خانه می کوبید و هنگام تخلیه، صاحب خانه زخمی را که به دیوار و جیبش وارد کرده اید به شما گوشزد خواهد کرد و از پول پیش شما حسابش را تلافی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وام مسکن همراه با بانک رسالت کمکی برای صاحب خانه شدن و نداشن آقا بالاسر است !

 

هدف بانک رسالت چیست ؟

بانک قرض‌الحسنه رسالت با هدف ترویج فرهنگ قرض‌ الحسنه و در جهت رفع نیازهای ضروری مشتریان مانند ازدواج، اشتغال، درمان،‌ تولید با رعایت مقررات و قوانین مصوب بانکی اقدام به انجام برخی فعالیت‌های بانکی می کند. از دیگر اهداف بانک رسالت، ارائه خدمات نوین بانکی و افزایش تعداد تسهیلات به سپرده‌گذاران است.

 

قوانین بانک رسالت

پرداخت وام بانک رسالت صرفا منوط به آیین‌نامه و ضوابط داخلی بانک خواهد بود. همچنین این بانک از نوع اجتماعی و خدماتی است و بابت تسهیلات اعطایی به متقاضیان، سودی دریافت نمی‌کند و به سپرده‌های مشتریان نیز سودی اختصاص نمی‌دهد.

 

قانون ضامن در بانک چیست؟

طبق قوانین بانکی کشور وام گیرنده و ضامنین نبایستی دارای چک برگشتی و یا بدهی معوقه بانکی یعنی اقساط عقب افتاده یا پرداخت نشده در هیچ یک از بانک های رسمی جمهوری اسلامی ایران باشد. حضور ضامن در شعبه الزامی است. ضمانت از اشخاص بالای65 سال پذیرفته نمی شود.

 

بهترین بانک برای وام مسکن

بانک مسکن بهترین ارزیاب ملک شما می باشد. بیشترین مبلغ وام مسکن را هم از این بانک می توانید دریافت کنید. شما به هر بانکی غیر از مسکن سر بزنید نمی توانید مبلغی که این بانک، وام می دهد را بگیرید. هر چه باشد بانک مسکن دستش در خانه، زمین و ملک است و بهتر می داند این کارها چقدر خرج دارد.

 

حساب جوانان بانک مسکن

اگر شما آینده نگری کرده باشید و برای فرزندتان در بانک مسکن حسابی باز کرده باشید به عنوان حساب مسکن جوانان، آن ها در موعد مقرر می توانند در شهری که حساب باز شده است؛ وام بانک مسکن دریافت کنند.

 

وام مسکن ورستایی

طبق اصول مهندسی و مقاوم سازی باید 200هزار واحد مسکونی در روستاهای کشورمان مقاوم سازی شوند. با توجه به اینکه وام مسکن روستاییان 60 درصد رشد کرده و کشور ما هم حادثه خیز است فرصت خوبی برای روستایان و هموطنان عزیزمان در مناطق غیرشهری به وجود آمده که باید از آن استفاده کرد.

 

چند تا وام مبلغ یکجای وام مسکن می شود؟

گرفتن وام یکی از واجبات کنترل و مدیریت زندگی تمام افرادی است که سرپرست خانوار هستند. بررسی و شناخت بانک هایی که وام هایی با بهره های پایین می دهند همیشه کارساز نیست. شما از یک بانک قرض الحسنه ایی باید چند تا وام باید بگیرید که بتوانید نصف مبلغ وام مسکن که بانک مسکن پرداخت می کند را تهیه کنید؟ وام های قرض الحسنه ایی باید به کمک وام مسکن بیایند تا شما صاحب خانه شوید. راه حل این است.

 

حسن و عیب بانک مسکن یکجا

وام بانک مسکن برای خرید خانه با بهره های کلان و بالایی پرداخت می شود و باید زمان زیادی منتظر ماند تا وام به فرد تعلق بگیرد. اما با توجه به شرایط بازار مسکن تنها گزینه ایی است که برای خرید می شود روی آن سرمایه گزاری کرد. با وام های خرد نمی شود خانه دار شد. خوبی وام مسکن با توجه به عیب آن همان بهره بالا را می توان مبلغ بالای وام و مدت زمان بازگشت 20 سال آن دانست.

 

سود وام خانه اولی ها مناسب است.

میزان سود بازپرداخت وام بانک مسکن یکم9/5% و حداکثر زمان برای بازپرداخت آن 12 سال است. مثلا برای فردی که وام 80 میلیون تومانی دریافت کرده است ماهانه حدود 930 هزار تومان قسط در نظر گرفته می‌شود و در مجموع 54 میلیون سود برمی‌گرداند. همچنین سود وام 160 میلیونی نیز 128 میلیون تومان است و قسط‌های آن 2 میلیون تومانی خواهد بود.

 

ضامن خوب کیست؟

مشخصه یک ضامن برای وام خوب چیست؟ ضامن را با مبلغ وامتان بسنجید. مبلغ سررسید قسطتان را که فهمیدید باید ضامنی پیدا کنید که سه برابر مبلغ سررسید قسط شما درآمد ماهانه داشته و فیش حقوقی اش فقط آماده کپی کردن و تحویل بانک دادن باشد.

 

وام را باید پس بدهید

وام چه وام مسکن باشد چه وام ازدواج؛ وام بانک رسالت یا در کل هر وامی که شما بگیرید باید حساب پس دادنش را داشته باشید. این دیگر مثل مهر بستن نیست که بگویید که داده کی گرفته.! خیالتان راحت که وام را داده اند پس هم گرفته اند. پس ندهید با زور ضامن، راضیتان خواهند کرد که با این قاعده بازپرداخت وام، بانک شوخی ندارد.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حساب مهر وام ازدواج وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر میزان اراضی در حال آماده‌سازی برای طرح‌های مسکن بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین معادل بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد است که تامین این میزان زمین در سازمان ملی زمین و مسکن بی‌سابقه بوده است، گفت: عزم سازمان ملی زمین و مسکن برای تامین و تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن جدی است و ادامه دارد.

وی افزود: اولویت سازمان ملی زمین و مسکن در سال جدید انجام دقیق برنامه اجرایی تدوین شده پایان سال قبل است و همه موارد موجود در این برنامه مهم است.

مالکی با بیان اینکه  هر تصمیمی که منجر به رونق و جهش تولید شود در اولویت کار سازمان ملی زمین و مسکن قرار خواهد داشت گفت:  تا حد امکان باید با حذف قوانین دست و پاگیر از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کرد.

مالکی تصریح کرد: این حمایت از یک سو مایه دلگرمی آنها می‌شود و از طرف دیگر آنها مسئولان را حامی و پشتیبان خود در مسیر پرپیچ و خم تولید خواهند دید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد + تصاویر | وضعیت خانه را ببینید
  • جزئیات بیشتر از کشف ۸۰ خاور زباله در خانه یک میلیاردر
  • اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد