Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@09:32:45 GMT

سهمیه ویژه بنزین برای جانبازان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۳۵۳۳

یک عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم از تمهیدات دولت برای اختصاص سهمیه بنزین به جانبازان حرکتی و معلولین در آینده نزدیک خبر داد. ناطقان: یک عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم از تمهیدات دولت برای اختصاص سهمیه بنزین به جانبازان حرکتی و معلولین در آینده نزدیک خبر داد.
سهمیه ویژه بنزین برای جانبازان و معلولان درنظر گرفته شده است

 یک عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم از تمهیدات دولت برای اختصاص سهمیه بنزین به جانبازان حرکتی و معلولین در آینده نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که طبق اطلاعات دریافتی، دولت برای قشر جانبازان و معلولان تمهیدانی برای اختصاص سهمیه ویژه در نظر گرفته است که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد اظهار داشت: با توجه به سهمیه بندی بنزین، دولت برای جانبازان حرکتی و معلولانی که تحرک ندارند و مجبورند از ویلچر و به تبع آن خودرو استفاده کنند، سهمیه ای لحاظ کرده است که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

 وی افزود: دولت در این خصوص تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است و طبق اطلاعات دریافتی در آینده نزدیک جزئیات آن به اطلاع خواهد رسید.

 عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در ادامه متذکر شد: متاسفانه در برخی از موارد دولت تصمیمات عجیب و غریبی می گیرد که نمی توان روی آن حساب کرد؛ اما آن چیزی که تا اینجا من مطلع شده ام این است که برای معلولین و جانبازان حرکتی که از خودرو استفاده می کنند، در بحث سهمیه بندی بنزین تمهیدات لازم از طریق سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران دیده شده است.

 ابوترابی عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان خاطرنشان کرد: البته این را باید عرض کنم که بهزیستی و بنیاد شهید اسامی افراد واجد شرایط برای دریافت سهمیه بنزین را دارند و بر اساس آن عمل خواهند کرد.

منبع:فاش نیوز
برچسب ها: بنزین ، معلولان ، سهمیه ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بنزین معلولان سهمیه ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد

 

به گزارش تابناک، میزان و زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه ۱۴۰۳  اعلام شد.

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی، بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد؛ همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می شود؟
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟