Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون باشگاه استقلال خبر خوشی برای هواداران استقلال دارد و میگوید استراماچونی بر می گردد.

به گزارش شریان نیوز،بعد از گذشت چندین روز از قهر استراماچونی از استقلال و خروجش از ایران هر روز اخبار ضد و نقیضی در خصوص بازگشت وی مطرح می‌شود ولی به نظر می‌رسد انتظارها در حال به سر رسیدن است و به احتمال زیاد به زودی شاهد بازگشت سرمربی ایتالیایی به نیمکت آبی‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون باشگاه استقلال هم در صفحه شخصی خودش این خبر خوش را به هواداران اعلام کرد:

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق پس از پافشاری هواداران استقلال در ماه‌های گذشته برای حضور این قطب اقتصادی و صنعتی ایران و نقش آفرینی آن در آینده این باشگاه پر هوادار است.

در شرایطی که کمتر از ۲۴ ساعت تا عرضه سهام بلوکی ۸۵ درصدی استقلال باقی مانده، هلدینگ خلیج فارس دقایقی پیش استوری معناداری را منتشر کرده است‌.

آنها با طرحی که در نگاه اول استقلال را در ذهن تداعی می‌کند، با نمایش تاسیسات عظیم پتروشیمی با جمله "برای استقلال ایران" به استقبال ورود به عرصه باشگاهداری در فوتبال ایران رفته‌اند.

نکته مهم رضایت کامل هواداران استقلال از این اتفاق است. در روزهای آینده و پس از خریداری سهام استقلال، جزئیات بیشتری در مورد نحوه اداره و سهامداری این مجتمع بزرگ صنعتی منتشر خواهد شد اما آنچنان که از ظاهر امر بر می‌آید آنها با جلسات مکرر پیش از ورود به این عرصه شرایط کلی این کار را سنجیده و قصد ماجراجویی و ریخت و پاش در استقلال را ندارند و به دنبال ایجاد شرایطی استاندارد و مناسب برای رقم زدن فضایی تازه در باشگاه استقلال‌اند که شامل توسعه تاس

دیگر خبرها

  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس برای استقلال
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • متفاوت ترین استوری نکونام با عکس یک هوادار استقلال (عکس)