Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@06:23:10 GMT

مرز مهران برای تردد اتباع خارجی باز است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۳۶۲۲

مرز مهران برای تردد اتباع خارجی باز است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مرز مهران برای تردد اتباع خارجی کشورهای مختلف به کشور عراق باز است و هیچ منعی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "محمد نوذری"، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام صبح امروز گفت: تردد اتباع خارجی در قالب کاروانی یا انفرادی برای سفر به عراق از مرز مهران مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مراوده های تجاری و بازرگانی از مرز مهران با بازرگانان عراق به قوت خود باقی است هرچند از ورود کامیون های ترانزیتی و کاپوتاژ ایرانی به داخل خاک عراق ممانعت می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه مشکل از وضعیت ناامن عراق است، افزود:بجز سفرهای بسیار ضروری و مهم با توجه به شرایط ناامن عراق از سفر اتباع ایرانی به این کشور جلوگیری می شود.

نوذری اضافه کرد: از طرف ایران هیچ مشکلی برای تردد جود ندارد اما عراق در وضعیت نابسامانی برای پذیرش زائران قرار دارد.

وی گفت: تا اطلاع بعدی و آرام شدن تنش های موجود درکشور عراق، این کشور آمادگی پذیرش زائران و تامین امنیت آنها را ندارد بنابراین زائران سفر به عراق را تا اطلاع بعدی به تاخیر انداخته و از حضور در مرز مهران خودداری کنند.

معاون سیاسی امنتی استاندار ایلام تاکید کرد: هم اکنون بیشتر نقاط عراق از جمله شهرهای مذهبی این کشور نظیر کربلا و نجف به علت ناآرامی ها در وضعیت تنش زایی قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان

اولین جلسه کارگروه ساماندهی اشتغال و بازارکار اتباع خارجی در سال‌جاری به ریاست جناب عبدالملکی مدیرکل محترم امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان باحضور ادارات مرتبط برگزارگردید.

دراین جلسه ضمن بررسی وضعیت اشتغال اتباع خارجی مجاز و غیرمجاز در سال گذشته ، نیازسنجی بازارکار و بکارگیری اتباع خارجی در حوزه های مختلف شغلی مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

در این جلسه همچنین با تشکر از انجام  گشت های تیم بازرسی اشتغال حوزه اتباع خارجی در سطح استان بر مداومت بر این امر تاکید گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده‌گذاری اتباع در خراسان رضوی
  • قانون «عوامل خارجی»دست غرب را در گرجستان می‌بندد؟-بخش پایانی