Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین جزئیات جستجو درباره کولبر ۱۴ ساله‌ای که دو روز پیش در سروآباد کردستان منطقه گردنه ژالانه دچار حادثه شده بود، گفت: در این حادثه سه کولبر مفقود شده بودند که دو نفر از آن‌ها روز گذشته پیدا شدند.

وی با بیان اینکه یک کولبر ۱۷ ساله در این حادثه جان خود را از دست داد، ادامه داد: یکی دیگر از این افراد نیز دچار مصدومیت شده و به مرکز درمانی منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان خاطرنشان کرد: یک کولبر ۱۴ ساله همچنان مفقود است و جستجو برای یافتن این کولبر دوباره از صبح امروز با طلوع آفتاب شروع شده است. تیم آنست هلال احمر استان کردستان به همراه تیم‌های تخصصی امداد و نجات کوهستان نیز در محل حضور داشته و در حال جستجو هستند.

محمدی تصریح کرد: منطقه گردنه ژالانه دارای کوهستان‌‌های پراکنده است و اطلاع دقیقی از اینکه این فرد در کدام منطقه مفقوده شده‌است در اختیار نداریم از همین‌رو عملیات جستجو بسیار سخت است اما تیم‌های امداد و نجات هلال احمر به همراه نیروهای مردمی دو روز است که در این منطقه درحال جستجو هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امداد و نجات جمعیت هلال احمر کولبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از پیدا شدن جسد جوان مفقود شده در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد رستمی، امروز_ چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جسد جوان ۳۲ ساله‌ای که در شهر یاسوج مفقود شده بود، پیدا شد.

وی افزود: جسد این جوان در منطقه بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شد و علت مرگ مشخص نیست.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: عملیات جست‌وجوی این جوان از روز گذشته شروع شد و نیروهای جست‌وجوگر با کمک آتش‌نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی ساعاتی پیش موفق شدند جسد این جوان را پیدا کنند.

به گزارش ایمنا، روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله با سازمان آتش‌نشانی تماس برقرار کردند و گفته‌اند که فرزندمان تماس گرفته و گفته است که حالم خوب نیست.

این فرد با مادر و برادرش صحبت و اذعان کرده که حالش خوب نیست، فرد گمشده ابتدا به خانواده‌اش گفته که در تنگ گنجه‌ای است و بعد گوشی او را ردیابی کرده و متوجه رد گوشی وی در منطقه ابوذرها شدند و نیروهای جست‌وجو به منطقه اعزام شدند.

کد خبر 745449

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور
  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره