Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از راهیابی مستند «کاپیتان 22» به بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران خبر داد و گفت: این مستند به کارگردانی آرمان قلی‌پور دشتکی و تهیه‌کنندگی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ساخته شده است.

محسن باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از راهیابی مستند «کاپیتان 22» به بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران خبر داد و گفت: این مستند به کارگردانی آرمان قلی‌پور دشتکی و تهیه‌کنندگی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: «کاپیتان 22» در مدت زمان ۱۲ دقیقه روایتگر انسانی است که از دام مواد مخدر نجات پیدا کرده و اکنون با اراده‌ای قوی مشغول به کار و سازندگی است.

وی ادامه داد: علی شخصیت اصلی داستان پس از ترک مواد مخدر به ورزش روی آورده و با بچه‌های شهر خود تیم فوتبالی را راه‌اندازی کرده و به آموزش فوتبال به بچه‌ها می‌پردازد.

باقری خاطرنشان کرد: این فیلم ششمین اثر مستند آرمان قلی‌پور فیلم‌ساز استان چهارمحال و بختیاری است که مستند های، «۱۸ پله زندگی»، «امید من»، «گُنج»، «استشهادی برای خانعلی»، «آنسوی حصار» و « آرمتی» را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون فیلم‌های ورزشی FICTS به عنوان جشنواره ورودی مسابقه جهانی میلان به شمار می‌آید.

وی افزود: این جشنواره به منظور رقابت بین فیلم‌سازان، برنامه‌سازان و کشف استعدادهای جوان و معرفی چهره‌های خلاق، همگام با سیاست‌های ورزش کشور، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیونFICTS ، در راستای حمایت از تولید و عرضه فیلم‌های ورزشی برگزار می‌شود.

باقری اظهار داشت: این جشنواره در بخش‌های فیلم داستانی سینمایی، فیلم داستانی ویدئویی در قالب‌های کوتاه، بلند و پویانمایی، فیلم‌های مستند، برنامه‌های تلویزیونی، تیزر و نماهنگ برگزار می‌شود.

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلم‌سازان و سینماگران این کشورها است.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه بین‌المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند، در این دوره آثاری از 54 کشور برای حضور در جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: کاپیتان 22 حوزه هنری چهارمحال فیلم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 به نقل از حوزه هنری قم، پنج اثر برگزیده جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم در مرحله انتخابی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حاضر هستند.

«همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» از مسجد حسینی، «دوستی ابدی» از مسجد چهارده معصوم (ع)، «یک باغچه بنفشه برای تو» از مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، «راز گل سرخ» از مسجد مصطفی خمینی (ره) و «جان پدر کجاستی» از مسجد عترت آثار حاضر در مرحله داوری این همایش هستند.

استان قم به دلیل ظرفیت بالای تئاتر بچه‌های مسجد و حضور ۱۳۰ گروه فعال در استان توانسته پنج سهمیه مرحله انتخابی جشنواره بچه‌های مسجد را به خود اختصاص دهد.

این پنج اثر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور کارشناسان دفتر بچه‌های مسجد مرکز هنر‌های نمایشی بازبینی و آثار منتخب در مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی مربی بین المللی اسکیت سرعت در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری