Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@17:34:06 GMT

سورپرایز کردن ما کار دشواری است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۴۴۸۴

سورپرایز کردن ما کار دشواری است

در این شرایط که همه چیز برای مردم فراهم است، سورپرایز کردن کار بسیار دشواری است.

به گزارش ایمنا، آقای خطشه ای در تازه ترین افاضات خود گفته است: بنده هم مثل تمام مردم ایران از سورپرایز وزیر جوان به وجد آمدم، واقعا در این شرایط که همه چیز برای مردم فراهم است، سورپرایز کردن ما کار بسیار دشواری است، مردم هم در صفحه وزیر جوان، قبل از سورپرایز، خواسته‌هایشان را نوشته بودند که اکثریت می‌خواستند سامانه پست به پهپاد تجهیز شود، البته شاید برایتان سوال باشد که چطور می توانیم از سامانه فوق هوشمند استفاده کنیم که باید بگویم آخر این عزیزان چند کار در یک سورپرایز انجام دهند؟ انشالله سورپرایز بعدی البته واژه "سورپرایز" از زبان غربی آمده و واژه "تعجب برانگیز" درست است که آن هم از زبان عربی آمده، خب اصلا از واژه ملی "برگ‌ریزان" استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره پنجاه و ششم هفته نامه خطشه را می توانید از اینجا بخوانید.

کد خبر 401892

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری ایمنا خطشه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام خامنه‌ای: افغانستان از اصلی‌ترین مراکز فارسی است

رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جایگاه افغانستان در قلمرو زبان فارسی فرمودند: افغانستان یکی از اصلی‌ترین مراکز زبان فارسی است و باید ان‌شاءالله زبان فارسی در آن اوج بگیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، در ششمین روز سال نو در نیمه ماه مبارک رمضان و در شب ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار سه شاعر سرشناس مهاجر افغانستانی، محمدکاظم کاظمی، نجیب بارور و سیدحکیم بینش نیز به شعرخوانی پرداختند.

سید حکیم بینش، شاعر افغانستانی شعری با مضمون و توصیف فضای همدلی مردم ایران و افغانستان خواند.

در بخشی از این سروده می‌خوانیم:

تکّه‌ها را دوباره وصله بزن

هرچه درز است بخیه خواهم کرد

پُل بزن بین بلخ و نیشابور

هر دو اقلیم یک خراسان است

رهبر معظم انقلاب بعد از تحسین محتوای شعر بینش، با بیان اینکه «افغانستان محل زبان فارسی است» درباره جایگاه افغانستان در قلمرو زبان فارسی، افزودند: افغانستان یکی از اصلی‌ترین مراکز زبان فارسی است و باید ان‌شاءالله زبان فارسی در آن اوج بگیرد.

در شعر بلند نجیب بارور، ارزش‌های فرهنگی-تمدنی مشترک کشورهای فارسی‌زبان مورد تأکید قرار گرفت.

این سروده و مثنوی بلند با این بیت شروع می‌شود:

گاه ما را رستم است و گاه ما را حیدر است

هفت‌خوان قصه‌ تاریخ، یاران خیبر است

رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحسین مضامین و محتوای شعر، خطاب به شاعرش افزودند: موضوعِ وحدت ملت‌های فارسی‌زبان که مورد نظر شماست از مهم‌ترین مسائل امروز مجموعه‌ این کشورهاست.

محمدکاظم کاظمی هم در این دیدار، غزل کوتاهی درباره تحولات افغانستان خواند که مشکلات اقتصادی مردم افغانستان در آن با دغدغه‌مندی توصیف شده است:

قِرانی مانده از قرنی غریبی در کف ملت

که بین دزد خوب و دزد بد تقسیم خواهد شد

به قانونِ خدا نانِ حلالی مانده مردم را

که آن هم با قوانین بشر تحریم خواهد شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از استماع شعر کاظمی افزودند: شعرهای توصیف ایشان از وضع کشورشان، همیشه توصیفاتی رسا، بلیغ و گویاست و [از لحاظ] لفظ در وضع خوبی است. ایشان، شاعر خیلی خوبی هستند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • (ویدئو) رقص بندری هادی کاظمی، همه را سورپرایز کرد!
  • نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر و ارایه آثار فاخر هستیم
  • مظلومیت زبان فارسی از نگاه رهبر معظم انقلاب
  • آیین سنتی « گرگیعان » در خوزستان برگزار شد 
  • اعلام ترکیب تیم ملی و یک سورپرایز!
  • امام خامنه‌ای: افغانستان از اصلی‌ترین مراکز فارسی است
  • تعاون، کلید واژه تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • تئاتر زبانی صلح‌آمیز است
  • واژه‌‌های مشترک ایتالیایی و فارسی