Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@01:59:00 GMT

زورگیران موبایل دزد، شمال غرب تهران بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۴۸۵۶

خرداد: جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۵ نفره زورگیران و مالخر اموال سرقتی با ۱۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان در محدوده شمال غرب تهران زورگیری می کردند.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، سرهنگ کارآگاه داود فرد گفت: با ارجاع چندین پرونده مشابه مبنی بر زورگیری و سرقت تلفن همراه توسط ۴ موتورسوارجوان، دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت به عنف پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، سارقان به صورت تیم دو نفره با دو دستگاه موتورسیکلت در ساعاتی از روز با سلاح سرد از شهروندان تلفن همراه گرانقیمت زورگیری می کنند.
فرد بیان داشت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان موفق شدند یکی از سارقان به نام " حامد " ۲۵ ساله که سابقه دار بوده و پیش تر نیز به دفعات متعدد با همین جرم دستگیر شده بود، شناسایی و وی را در مخفیگاهش در شهرستان بهارستان دستگیر کنند.
جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، افزود: به دنبال شناسایی و دستگیری اولین متهم، ۳ همدست وی که همگی آنها ساکن شهرستان بهارستان بودند، شناسایی و در عملیات های همزمان و منسجم دستگیر شدند.
وی گفت: متهمان که پس از انتقال به پایگاه دوم اظهار داشتند گوشی های سرقتی را به فردی به نام یاشار ۲۷ ساله می فروختند و پول حاصله را نیز بین خودشان تقسیم و صرف خوشگذرانی می کردند.
سرهنگ فرد با بیان اینکه مخفیگاه مالخر اموال سرقتی نیز در شهرستان بهارستان شناسایی و با دستور قضائی دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شد، ابراز داشت: یاشار در پایگاه دوم به خرید اموال سرقتی اعتراف و اظهار داشت: گوشی های سرقتی را پس از اوراق به افراد تعمیرکار می فروختم.
این مقام انتظامی افزود: متهمان به ۱۵۰ فقره زورگیری و مالخری با همکاری یکدیگر اعتراف  کردند، همچنین آنها برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار دارند. برچسب ها: بازداشت ، تهران ، تهران بزرگ

منبع: خرداد

کلیدواژه: بازداشت تهران تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در قشم دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی اکبر جاویدان امروز (دوم اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران گفت :در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای جزیره قشم، و متواری شدن قاتل ، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد قاتل پس از درگیری با مقتول ۲۵ ساله ، به مقصد یکی از استان های همجوار متواری شده است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از بازگشت متهم مطلع که با هماهنگی قضایی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شد، خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟