Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: تصاویر مربوط به ام آر آی حسن یزدانی آماده است و پزشکان متخصص روز شنبه در تهران آسیب دیدگی او را مورد بررسی دقیق قرار می دهند.

محسن کاوه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آسیب دیدگی شدید حسن یزدانی، اظهار کرد: ام آر آی یزدانی و دیگر مدارک پزشکی او در دست من است و از آن‌جا که شهر بجنورد امکانات پزشکی کافی را ندارد، یزدانی به سرعت به تهران می‌رود تا توسط پزشکان متخصص مورد معاینه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یزدانی در حال حاضر در هتل است و در صحبتی که با او داشتم به من گفت درد دارد و لنگ لنگان راه می‌رود. امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد و بتوانیم هر چه سریع‌تر او را در تیم ملی داشته باشیم. با پزشکان‌متخصص در تهران رایزنی‌های لازم انجام شده و وی قرار است سریعا تحت معاینه قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود زمان کم باقیمانده تا المپیک، یزدانی باید در رقابت‌های جام باشگاه های جهان کشتی بگیرد؟ گفت: او در حین تمرینات تیم خود دچار این مشکل شده و به هر حال این اتفاق رخ داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاوه رضایی حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی در کمین درختان زاگرس+ فیلم

مدیرکل دفتر آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، گفت: با وضعیت امروزی و ادامه وارد شدن خسارات جبران‌ناپذیر به اکوسیستم زاگرس در ۵۰ سال آینده زاگرس نابود می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، کلیپی در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده‌است که در آن سیدیوسف مرادی، مدیرکل دفتر آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در جمع برخی از مسئولان منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، می‌گوید: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری جرأت نمی‌کند به صورت علنی بگوید ولی من می‌گویم تا ۵۰ سال آینده اثری از زاگرس نخواهد بود، چون زادآوری ندارد و زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر زاگرس نابود شد گرد و غبار سوریه، عراق و عربستان از شیراز تا خراسان را می‌گیرد و هرچه ایرانی در این محدوده ما داریم باید مهاجرت کنند، گفت: ۴۲ درصد آب ایران متعلق به زاگرس که از این میزان ۱۲ درصد از کهگیلویه و بویراحمد است.

مرادی می‌گوید: هنوز نتوانسته‌ایم مردم را متوجه کنیم چرا با برداشت گیاهان کوهی مخالف هستیم، الان فصل بهار و زمان زادوولد حیات وحش است و این حیات وحش باید «کنگر»، «بیلهر» و «ریواس» را بخورد تا شیردهی بیشتری داشته باشد و بتواند با بیماری‌های گوارشی مقابله کند و اگر سنجاب نباشد چه کسی بلوط می‌کارد، اگر دارکوب نباشد چه کسی بلوط را حجامت می‌کند و اگر عقاب نباشد چه کسی اینها را پاک‌سازی می‌کند.

وی تاکید می‌کند بدون مشارکت مردم امکان حفاظت از منابع طبیعی وجود ندارد، زیرا منابع طبیعی نیروی انسانی کافی و اعتبار لازم را ندارد.

کد خبر 745167

دیگر خبرها

  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • نابودی در کمین درختان زاگرس+ فیلم
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • استامینوفن ممکن است برای سلامت قلب ایمن نباشد
  • ویزیت پزشکان عمومی، ۱۲۶۰۰۰ تومان،متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • دبیر درگیر حاشیه نشود/ او برای قاسمپور و یزدانی تصمیم می‌گیرد
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • ادین ترزیچ: امیدوارم مصدومیت هالر جدی نباشد؛ کار را برای خود سخت کردیم