Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران سال 2019 را با دومی آسیا به پایان برد.

طرفداری- آخرین رده بندی فیفا در سال 2019 اعلام شد که طی آن تیم ملی ایران همچون ماه گذشته در رده سی و سوم جهان و دوم آسیا قرار گرفت تا سال 2020 را با عنوان دومی در قاره کهن شروع کند.

طبق رده بندی جدید فیفا، 10 تیم برتر جهان بدون تغییر ماندند و بلژیک و فرانسه و برزیل به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

10 تیم برتر جهان

10 تیم برتر آسیا

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

وی با اشاره به احکام افرادی که حکم بازنشستگی‌شان را بر اساس رتبه‌بندی گرفته‌اند اما در اعتراضات رتبه آنها تغییر کرده است، افزود: به زودی کسورات بازنشستگی آنها تأمین و به حساب صندوق واریز می‌شود که رتبه جدید برای آنها صادر شود.

فرهادی گفت: بازنشستگانی که از صندوق تأمین اجتماعی بازنشستگی را دریافت می‌کنند این افراد بر اساس آخرین حکم شأن، صندوق بازنشستگی آن را مورد توجه قرار می‌دهد و اسناد این افراد را در حال بررسی هستیم که اگر کسوراتی دارد تأمین کنیم.

کد خبر 6081881 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم
  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته ۲۴
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود