Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی کسب خبری درباره تردد سمند حامل بار قاچاق در سطح حوزه استحقاظی آوج رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

سردار حاجیان افزود : خودرو مورد نظر توسط عوامل پاسگاه حصار ولیعصر"شناسایی شد و پس از تعقیب وگریز، ماموران توانستند خودرو مورد نظر را در ورودی شهر ابگرم متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۷۰ دستگاه تبلت و گوشی همراه قاچاق کشف شد بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۵ تن چوب قاچاق

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه یحیی آباد حین گشت زنی در یکی از روستا‌های حوزه استحفاظی به یک خودرو کامیون حامل ۵ تن چوب از نوع گردو، زبان گنجشک ونارون مشکوک شدند.

سرهنگ عزیزی افزود: در بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل است.

او، ازش تقریبی چوب‌های کشف شده را ۲۵۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود:در این پرونده یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۰ کیلو مواد مخدر در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان تاکستان در پی کسب خبر درباره فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ عزیزی افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس مشخص شد این سوداگر مرگ قصد انتقال مواد مخدر با یک دستگاه وانت نیسان از دانسفهان به تاکستان را دارد.

او اضافه کرد: ماموران با استقرار در محور‌های مواصلاتی شهرستان خودرو مورد نظر را در ورودی اسفرورین شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: گفت: ماموران در بازرسی از خودرو ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ عزیزی افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب

سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی" شهید چغازردی " در حین کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی بندرعباس - میناب به یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار سوخت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
 
وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی میناب با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده برابر نظر کارشناسان ۹ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب‌های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است، لذا پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق