Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «قصه زندگی من ۲» عصر روز چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ با حضور محمدرضا زمردیان رئیس جشنواره قصه‌گویی و مهدی رجبی نویسنده کتاب، در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی شد.

محمدرضا زمردیان رئیس جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با اشاره به کتاب «قصه زندگی من ۲» گفت: تدوین و چاپ این کتاب پیرو تجربه‌ای است که از سال گذشته در جشنواره بیست‌ویکم داشتیم و بخش قصه‌های «۹۰ ثانیه‌ای» را به این دلیل به جشنواره اضافه کردیم که مشارکت مردمی را در جشنواره قصه‌گویی شاهد باشیم و اتفاقاً استقبال خوبی را در این بخش شاهد بودیم به صورتی که سال گذشته، ۶‌هزار فیلم و امسال ۷‌هزار فیلم به دبیرخانه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: از میان این تعداد، ۱۴۷ اثر برگزیده از سوی داوران این بخش انتخاب شدند و آن‌هایی که قابلیت داستان شدن داشتند، از سوی مهدی رجبی در قالب کتاب به رشته تحریر درآمدند تا ناگفته‌ها، پندها و اندرزهای مردمی را به اشتراک بگذاریم و ماندگار شوند.

زمردیان ابراز امیدواری کرد کتاب «قصه زندگی من» مورد توجه علاقه‌مندان به پژوهش قرار گیرد.

مهدی رجبی نیز کتاب «قصه زندگی من ۲» را حاصل کار گروهی دانست و گفت: این کتاب حاصل بازبینی ۷ هزار فیلم از سوی هیأت داوران بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای بود و من تنها ۱۴۷ فیلم را دیدم و برخی از آن‌ها که قابلیت داستان شدن داشتند، برای روایت انتخاب کردم.

او این کتاب را تجربه ادبی جذابی برشمرد و بیان کرد: تبدیل قصه‌های شفاهی در قالب مکتوب اتفاق بسیار خوبی است و امیدوارم این اتفاق ادامه پیدا کند و همچنین جشنواره پیوسته و آهسته به راه خود ادامه دهد.

در ادامه، کتاب «قصه زندگی من ۲» برگرفته از قصه‌های منتخب بخش قصه‌های «٩٠ ثانیه‌ای» جشنواره قصه‌گویی است، رونمایی شد.

بخش قصه ٩٠ ثانیه، یکی از بخش‌های جدید جشنواره بیست‌ودوم بود که علاقه‌مندان به قصه‌گویی بدون محدودیت سنی در آن شرکت کردند و بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ اثر در این بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. قصه‌های ۹۰ ثانیه در جشنواره بیست‌ودوم شامل بخش‌های جنبی با عنوان «قصه زندگی من»، «قصه‌های شهر من»، «قصه کانون زبانی‌ها» و «قصه خبرنگاران» است.

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان واقع در خیابان حجاب تهران در حال برگزاری است.

کد خبر 4802187 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی رجبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ترجمه کتاب و کتابخوانی ادبیات رایزنی فرهنگی ادبیات جهان ادبیات کودک و نوجوان تجدید چاپ خانه کتاب رونمایی کتاب میراث فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دفاع مقدس بازار نشر نقد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"

کتاب "عملکرد شرکت‌های دولتی" که مربوط به شفافیت صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی است، امروز توسط مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی رونمایی شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد عنبری مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت ماه، در نشست خبری رونمایی از کتاب عملکرد شرکت‌های دولتی گفت: این کتاب در سه نسخه با نام‌های نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی، نگاهی اجمالی به عملکرد شرکت‌های دولتی و عملکرد شرکت‌های دولتی در یک نگاه منتشر شده است.

وی افزود: همچنین امروز صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی در سامانه مربوط به شرکت‌های دولتی بارگذاری می‌شود و عموم مردم می‌توانند آن را ملاحظه کنند.

 

صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی با دستور رئیس جمهور و پیگیری وزیر امور اقتصادی و دارایی، در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار منتشر شد و به گفته بسیاری از کارشناسان از تاریکخانه بودجه‌ای خارج شد.

 

این کتاب با هدف فهم بیشتر صورت‌های مالی و ارائه تصویری از عملکرد شرکت‌های دولتی اصلی و مادر تخصصی در طی یک دوره ۵ ساله، منتشر شده است. 

 

کتاب نگاهی به عملکرد شرکتهای دولتی، شامل اطلاعات هویتی تمام شرکت‌های دولتی اصلی و مادر تخصصی در کنار مهمترین اقلام و نسبت‌های مالی استخراج و محاسبه شده از صورت‌های مالی این شرکت‌ها است. شاخص‌های مالی مندرج در این کتاب، هم به صورت تفکیک شده برای هر شرکت و هم به صورت مقایسه آماری ۵ ساله ارایه گردیده تا تصویر کامل‌تر و واضح‌تری از شرکت‌های دولتی نسل اول که دولت سهامدار مستقیم آن‌ها بوده است، ارائه دهد.

دیگر خبرها

  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • رونمایی از سومین اثر شاعر غزلسرای هرمزگان
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"