Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، پیروز حناچی پس از بازدید از فروشگاه بیهقی در جمع خبرنگاران گفت: امروز به مناسبت بلندترین شب سال و آغاز زمستان که برای مردم ما خاطره‌انگیز است به میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه شهروند سر زدیم.
وی افزود: کلیه اقلام میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های شهروند ارزان‌تر از سطح بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در فروشگاه شهروند در اقدامی خیرخواهانه یک درصد از سود فروش شهروند برای کمک به خیریه‌ها همچون موسسه محک اختصاص داده خواهد شد.
وی ادامه داد: امیدواریم در این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه مردم نیز ما را حمایت کنند چرا که سرطان علاوه بر درد، هزینه نیز دارد.
شهردار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص قیمت‌گذاری اقلام مختلف در فروشگاه‌های شهروند گفت: مبنای قیمت در فروشگاه‌های شهروند مبنای حمایت از مصرف‌کنندگان است. تلاش می‌کنیم در این فروشگاه اقلام با برند ایرانی همراه با کنترل قیمت‌ها عرضه کنیم. در حال حاضر همه اقلام در شهروند از ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف دارند که در این شرایط اقتصادی قطعا کمکی به مردم خواهد بود.
حناچی در پاسخ به سوالی درباره اظهار نظری منتسب به وی برای تخلیه تهران در شرایط آلودگی هوا گفت: قطعا تخلیه امکان‌پذیر نیست. منظور من تعطیلی فعالیت‌های آلاینده در هنگام آلودگی هوا بود.
وی در خصوص احداث شعب فروشگاه شهروند خارج از استان تهران نیز گفت: شهروند موسسه اقتصادی است و فعالیت‌های آن باید منطبق با اساسنامه صورت گیرد لذا هر اقدامی که در جهت منفعت شهروندان باشد قابل انجام است.
شهردار تهران در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص نامه رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران مبنی بر کمک دو و نیم میلیاردی شهرداری به پلیس راهور گفت: در جهت حمایت از رانندگان تاکسی سهمیه و نحوه حمایت از آن‌ها در دستور کار است اما نامه آقای علیخانی را هنوز ندیده‌ام. باید ابتدا آن را ببینم بعد اظهار نظر کنم.
وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص رویه شهروندان نزد شرکت بیدود که فعالیت خود را متوقف کرده است، گفت: ما فضای کسب و کار را برای این شرکت فراهم کردیم اما این شرکت خصوصی است و خود باید تعهداتی را که داده است پاسخگو باشد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران فروشگاه شهروند میوه و تره بار بازار قیمت گذاری آلودگی هوا تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود

شهردار تهران گفت: سال گذشته ۶۰ دستگاه پله‌برقی خریداری شد و از این ماه نصب پله‌برقی‌ها آغاز شده است و تا سه ماه آینده نصب آن‌ها به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا زاکانی امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ای برای واردات پله‌برقی از چین وجود ندارد و در واقع پله‌برقی در داخل تولید می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ۶۰ دستگاه پله‌برقی خریداری شد و از این ماه نصب پله‌برقی‌ها آغاز شده است و تا سه ماه آینده نصب آن‌ها به پایان خواهد رسید.

شهردار تهران با اشاره به نصب دوربین روی لباس حریم‌بان و شهربان، خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای سامان‌یافتگی و ایجاد شرایط مناسب صورت گرفته است تا دستگاه‌های مسئول بتوانند نظارت بهتری داشته باشند.

زاکانی در خصوص موضع شهرداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضع شهرداری در انتخابات پشتیبانی است، در دوره نخست بر اساس ظرفیت‌ها و توان خود پشتیبانی کردیم و در دوره دوم هم این وظیفه را داریم.

وی با اشاره به واردات واگن‌های مترو و اختلافات میان شهرداری و وزارت کشور تصریح کرد: کارفرمای واردات واگن‌های مترو وزارت کشور است که ۱۰۷۱ دستگاه در دو قرارداد برای واردات انجام شد، اما اختلاف‌ها در مورد تأیید بسته ورودی از چین بود و اختلاف نظری در این باره وجود ندارد.

شهردار تهران گفت: به این قرارداد باید طی ۱۰ روز پاسخ داده می‌شد، اما طول کشید و مورد اعتراض مهدی چمران، رئیس شورای اسلام شهر تهران قرار گرفت، به هر حال این کار انجام شد.

زاکانی با اشاره به زمان واردات واگن‌ها عنوان کرد: سال جاری واردات واگن‌ها انجام می‌شود و طی چهار سال واردات به پایان می‌رسد.

کد خبر 745440

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای تهران در آخرین روز فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • نگرانی اهالی روستای انزل از آلودگی کارخانه سنگ شکن
  • حکایت همنشینی زباله‌ها پای درختان منطقه جنگلی کومان سپیددشت + فیلم
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه