Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@17:36:43 GMT

مشکل اصلی قطعی اینترنت برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۶۳۳۶

نایب رئیس هیئت مدیره زیرساخت گفت:قطعی اصلی شبکه اینترنت که به دلیل بروز مشکل در مسیر فیبر نوری اپراتورهای تأمین‌کننده اروپایی ایجاد شد حل شد و کندی دسترسی کاربران تا یک ساعت دیگر رفع می شود. ناطقان: سجاد بنابی اظهار داشت: هم‌اکنون مشکل اصلی قطعی اینترنت رفع شده و حداقل تا یک ساعت آینده اختلالاتی که برای برخی کاربران وجود دارد، برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: ارتباطات هم‌اکنون به حالت عادی برگشته است و تقریباً تمامی کاربران به شبکه اینترنت دسترسی دارند اما ممکن است در برخی مناطق، شاهد کندی‌هایی در سرعت باشیم که آن هم حداقل تا یک ساعت آینده برطرف می‌شود.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: قطعی به وجود آمده مربوط به ۳۰ درصد ظرفیت پهنای باند ورودی اینترنت کشور بود که باعث شد در برخی مناطق شاهد قطعی اینترنت و در برخی مناطق دیگر نیز شاهد اختلال در دسترسی کاربران باشیم؛ این ظرفیت حدود ۶۵۰ گیگابیت بر ثانیه بود. منبع: مهر برچسب ها: مشکل اصلی ، قطعی اینترنت ، برطرف

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مشکل اصلی قطعی اینترنت برطرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، گفت: در راستای سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم، موانع و مشکلات بخش صادرات خراسان رضوی باید تسهیل و برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تایباد، حسن نوری زاده در سفر تایباد و در کمیته هماهنگی مرز دوغارون، اظهار داشت: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه‌گذاران و فعالان بخش‌های خصوصی و اقتصادی باید در اولویت کاری همه مسئولان به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان باشد.

وی، افزود: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهادهای متولی دارد.

نوری‌زاده تصریح کرد: خراسان رضوی با کشورهای مصرف کننده خود همجوار است  و این موضوع خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی بخش صادرات استان به شمار می رود که باید نهایت استفاده از را آن داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ساکنان مناطق مرزی باید از فعالیت‌های اقتصادی مرزها در چارچوب قانون بهره‌مند شوند، گفت: خانواده های مناطق مرزی و محروم نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرزهای کشور دارند، فعالیتهای اقتصادی قانونی باید برای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استانداردهای لازم و بالا بردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد، افزود: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشورهای همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید