Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@20:51:43 GMT

خرید لباس مردانه از فروشگاه‌های اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۶۵۳۱

خرید لباس مردانه از فروشگاه‌های اینترنتی

خرید اینترنتی لباس مردانه مد روز و با قیمت مناسب می‌تواند چالشی جدی برای بیشتر آقایان باشد. این مقاله یک راهنمای مفید برای خرید اینترنتی لباس مردانه است که به شما کمک میکند در هر جمعی بدرخشید.

به گزارش ایسنا به نقل از فروشگاه اینترنتی مکسی، برای خرید لباس مردانه بهتر است چند فروشگاه اینترنتی لباس مردانه را خوب بگردید و محصولات را به دقت بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بهترین روش برای این است که لباس یا کفش مردانه مورد پسندتان را به راحتی انتخاب کنید. اگر کفش، لباس یا پیراهن مردانه‌ای را در فروشگاه اینترنتی پیدا کردید که مورد پسند و کاملاً اندازه بود، دو رنگ مختلف از آن را تهیه کنید.

 شلوار مردانه را با دقت انتخاب کنید تا در قسمت فاق، تنگ و یا در پاچه آنقدر بلند نباشد که در حالت ایستاده روی کفشتان را بپوشاند. شلوار مردانه جلو صاف بخرید و دقت داشته باشید که لباس زیرتان از شلوار بیرون نزند. اگر پیراهن مشکی دارید بهتر است که آن را با شلوار مشکی نپوشید. هرگز سر تا پا لباس یک‌رنگ نپوشید و سعی کنید زیر لباس مردانه همیشه تی شرت سفید به تن کنید. اگر تی شرت رنگی و طرح‌دار بپوشید به آسانی نمایان خواهد شد.

خرید کفش مردانه

خرید کفش مردانه به صورت حضوری ممکن است به نظر تجربه خوشایندتری بیاید و شاید فکر کنید خرید کفش به صورت اینترنتی نمی‌تواند جایگزین آن شود. از مزایای خرید اینترنتی کفش مردانه برای کسانی که وقت زیادی برای خرید حضوری ندارند، وجود یک فروشگاه 24 ساعته با امکان بازگشت و مرجوعی کالا است. چنین فروشگاهی با مجموعه‌ای کامل از انواع کفش رسمی، کفش اسپرت و بوت مردانه یک مزیت و فرصت عالی است که به شما این فرصت را می‌دهد تا در خانه و با آرامش کامل کفش مورد نظر خودتان را انتخاب و خریداری کنید.

خرید اینترنتی کفش مردانه هماهنگ با شلوار

خرید اینترنتی کفش مردانه هماهنگ با انواع شلوار جین بسیار راحت است. چون شلوار جین مردانه با انواع کفش به راحتی هماهنگ می‌شود. انواع کفش مردانه مانند بوت، آکسفورد و صندل می‌تواند با شلوار مردانه روزمره نیز مناسب باشد. کفش مردانه اسپرت را همراه با جوراب سفید و کفش مردانه رسمی را با جوراب مشکی بپوشید. همچنین کفش رسمی مردانه همیشه همراه لباس رسمی یا با شلوار سرمه‌ای، خاکستری و مشکی مناسب است. کفش قهوه‌ای مردانه با شلوار مردانه بژ، قهوه‌ای، عسلی، سبز و سایر رنگ‌های تیره به خوبی هماهنگ می‌شود. خرید کفش مردانه قرمز تیره همراه با شلوار مردانه قهوه‌ای روشن، آبی و خاکستری انتخاب مناسبی است.کفش مردانه قهوه‌ای مایل به زرد با شلوار مردانه قهوه‌ای روشن، آبی، بژ یا سفید عالی می‌شود. کفش مردانه سرمه ای را هم می‌توانید با شلوار مردانه خاکستری، بژ، قهوه‌ای، سفید، زیتونی و قرمز هماهنگ کنید.

شما می توانید هم اکنون به فروشگاه اینترنتی مکسی مراجعه کنید و تنوع بی‌نظیری از کفش و لباس مردانه برند را بصورت آنلاین بررسی و خریداری کنید. فراموش نکنید که در مکسی ثبت‌نام کنید. با این روش از آخرین حراجی‌ها و تخفیف‌های مکسی پیش از دیگران مطلع خواهید شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز

سرهنگ رسول جلیلیان گفت: کاربران می‌توانند درصورت نیاز به صورت شبانه روزی با شماره ۰۲۶۲۱۸۲۷۱۴۸ پلیس فتا البرز تماس برقرار کنند.

 

وی اضافه کرد: چنانچه کاربران با مشکلاتی درخصوص فضای مجازی روبرو شوند، کارشناسان پلیس فتا به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستند.

 

جلیلیان از کابران خرید‌های اینترنتی خواست به نکات امنیتی در این فضا توجه بیشتری کرده تا گرفتار کلاهبرداران مجازی نشوند چرا که افراد سودجو با استفاده از ترفند‌های جذاب تبلیغاتی تلاش می‌کنند تا خریداران و کاربران اینترنتی را که از آگاهی لازم در این زمینه برخوردار نیستند به سمت لینک‌های جعلی خود هدایت و دست به اعمال مجرمانه می‌زنند.

 

رییس پلیس فتا البرز بیان کرد: مردم برای خرید‌های مجازی قبل از هراقدام، از اصلی بودن صفحه سایت و آدرس اینترنتی مطمئن تا گرفتار درگاه‌های جعلی یا برداشت‌های غیرمجاز نشوند.

 

جلیلیان گفت: متقاضیان خرید کالا از سایت‌هایی که دارای نماد الکترونیکی هستند اقدام به خرید کنند و هنگام پرداخت وجه از درگاه اصلی اقدام به تراکنش نمایند ضمن آنکه از پرداخت بیعانه در هر شرایطی پرهیز شود.

 

وی یادآورشد: همچنین کاربران هنگام پرداخت اینترنتی از صحت و اصالت درگاه‌ها اطمینان حاصل کنند چرا که ثبت اطلاعات در سایت‌های جعلی با قرارگرفتن در دام کلاهبرداران سایبری همراه است.

 

رییس پلیس فتا البرز گفت: یکی از روش‌های شناخت درگاه‌های جعلی این است که کاربر یک بار اطلاعات کارت بانکی خود را اشتباه وارد درگاه موردنظر کرده و اگر عملیات بانکی ادامه یافت، به طورقطع درگاه جعلی است.

 

وی اظهارکرد: کلاهبرداران با ترفند خاصی نظیر ایجاد صفحات جعلی پرداخت‌های بانک و فروشگاه‌های مجازی جعلی از کاربران اطلاعات بانکی، شماره کارت، رمز اینترنتی CVV ۲ و تاریخ انقضای کارت را اخذ و سپس اقدام به برداشت غیر مجاز می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • معرفی و بررسی عطر ورساچه اروس
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام
  • راهنمای کامل خرید کمربند مردانه
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز