Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی پاک‌نژاد عصر پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان کنگان اظهار داشت: طرح‌هایی که قابلیت فعالیت اقتصادی دارند برای افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی آن‌ها برای آن‌ها برنامه‌ریزی خوبی شود که در دهه فجر صورت گیرد.

وی ادامه داد: شهرک‌های شیلاتی ما آماده است و باید آن را پیگیری کرد تا در دهه فجر عملیات اجرایی آن آغاز شود و همچنین ادارات متولی بازدیدی از این شهرک‌ها داشته باشند و نتایج آن را به ما اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاک‌نژاد بیان کرد: شهرستان کنگان می‌تواند یک شهرک کشاورزی داشته باشد که نیاز است جهاد کشاورزی در این باره برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد.

فرماندار کنگان گفت: بانک‌ها و ادارات به اجرای طرح‌های گردشگری و طرح‌هایی که باعث اشتغالزایی شوند کمک کنند و در جذب و حمایت از سرمایه‌گذار همت کنند.

وی ادامه داد: در صندوق توسعه دریایی اعتبارات خوبی وجود دارد و می‌تواند به ما در ایجاد شناورها و توسعه بندر شهرستان به ما کمک کنند و همچنین در توسعه مسافرت‌ها و گشت‌های دریایی به ما کمک کنند.

نماینده عالی دولت در کنگان افزود: در حوزه صادرات مشکلی نداریم و سرمایه گذاری که قصد دارا در زمینه صادرات فعالیت کند قطعاً از او حمایت می‌کنیم و با او همکاری می‌کنیم اما در کنار این موارد یک سری مسائل از جمله رعایت بهداشت و استاندارد و … باید مورد توجه گمرک قرار گیرد چرا که زیبنده نیست صادراتی که به کشورهای دیگر فرستاده شود، برگشت بخورد.

پاک‌نژاد در ادامه گفت: فروشگاه‌های اینترنتی در سطح شهرستان راه اندازی شود این فروشگاه‌ها می‌توانند به اقتصاد شهرستان کمک زیادی کنند.

رئیس شورای اداری کنگان مطرح کرد: جهاد کشاورزی در آموزش کشاورزان ضعیف عمل کرده است و نیاز است که به این امر مهم توجه جدی شود، این آموزش‌ها باعث می‌شود که کشاورزان به سمت گلخانه‌ای بروند و کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان افزایش و تقویت شود که ما در این زمینه قطعاً حمایت می‌کنیم.

کد خبر 4802459

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگان بوشهر بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام تعطیلی مدارس گرگان بارش برف قزوین شهرکرد بیرجند یاسوج بارش باران هفته پژوهش مجلس شورای اسلامی صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آب هویج یک نوشیدنی انرژی بخش است و از خستگی و سستی جلوگیری می کند. همچنین برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و از ابتلا به انواع سرطان پیشگیری می کند. خاصیت شادی آوری دارد و برای ساختن استخوان های جنین در دوران بارداری مفید است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ ماده غذایی که بدن را به خوبی آب رسانی می‌کنند

مصرف چغندر قند یک رژیم غذایی محبوب و صد البته بسیار مفید برای افزایش پلاکت خون است. چغندرقند سرشار از خاصیت آنتی اکسیدانی و هموستاتیک طبیعی (انعقاد کننده خون) است که باعث افزایش تعداد

پلاکت ها در طی چند روز مصرف می شود. اگر دو یا سه قاشق چای خوری آب چغندر با یک لیوان آب هویج مخلوط شود، پلاکت های خون به سرعت رشد می کنند. علاوه بر این، به دلیل وجود آنتی اکسیدان ها در این مخلوط مقاومت بدن نیز افزایش می یابد.

خواص آب هویج بستنی

یکی از مهمترین خواص آب هویج بستنی این است که برای کسانی که طعم آب هویج را دوست ندارند به راحتی می توانند آن را بخورند و از فواید بن نظیر آب هویج بهره ببرند. مصرف آب هویج با بستنی باعث می شود که ویتامین های محلول در چربی مانند ویتامین A بهتر جذب شوند.

برای تقویت استخوان ها و تقویت مغز مفید است. یک نوشیدنی اترژی بخش است و از خستگی و سستی جلوگیری می کند. برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و از ابتلا به انواع سرطان پیشگیری می کند. خاصیت شادی آوری دارد و برای ساختن استخوان های جنین در دوران بارداری مفید است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227969 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • خواص میوه خشک برای کودکان
  • خواص آب هویج بستنی
  • خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید