Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد غلامپور در خصوص باخت دو بر یک استقلال تهران مقابل ماشین سازی تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: در شرایط سختی بازی کردیم. ضمن اینکه داوری هم امروز با ما نامهربان بود. یک پنالتی برای استقلال نگرفت. ماشین سازی یک موقعیت داشت که دو گل زد.

مربی دروازه بانان استقلال تهران افزود: به هر حال از بازیکنان تیم خیلی ممنونم که سه بازی بدون سرمربی تمام تلاش خود را کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آقای مصطفوی و دانشور هم تشکر می کنم که در روزهای سخت و بی کسی به ما کمک کردند. از این به بعد دیگر همه چیز به باشگاه بستگی دارد که مسائل بعدی را حل کند.

وی درباره رفتن استراماچونی تاکید کرد: این مشکلات به مدیریت قبلی باز می گردد. باید اقداماتی انجام می شد که مربی از تیم نرود. وقتی شرایط ایده آل نباشد، مربی حرفه ای می رود. درباره رفت و برگشت استراماچونی باید آقای خلیل زاده صحبت کنند. مدیریت قبلی در حق بازیکنان ظلم بزرگی انجام داد.

غلامپور درباره زمان بازگشت استراماچونی تصریح کرد: نمی‌دانم ایشان به تهران باز می‌گردد یا نه و باید آقای خلیل‌زاده به این سوال پاسخ دهد.

مربی استقلال درباره احتمال لغو بازی این تیم با سپاهان در جام حذفی گفت: تا این لحظه می‌دانیم که دوشنبه باید برابر سپاهان بازی کنیم. بیشتر از این اطلاعی ندارم و بازیکنان برای بازی آماده هستند.

غلامپور درباره در اختیار قرار دادن بازیکنان تیم امید یادآور شد: اگر بازیکنان امید بمانند محروم می شوند و ما آن‌ها را در اختیار تیم امید می‌گذاریم. از ابتدا گفته بودند که بازیکنان امید به تیم ملی می‌روند و بازی جام حذفی برگزار می‌شود.

کد خبر 4802517

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزاد غلامپور تیم فوتبال استقلال تهران آندره استراماچونی تیم فوتبال ماشین سازی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان والیبال تیم فوتبال امید ایران فوتسال کشتی فرنگی گابریل کالدرون تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتسال جام باشگاههای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی داننده، روزنامه‌نگار، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حسینی را به خاطر بغل کردن یک دختر هوادار از بازی بعدی استقلال محروم کردید، کاش حداقل صدیقی را هم یک بار از خطبه نماز جمعه محروم می‌کردید!

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898861

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • باید با قلبمان بازی کنیم