Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، محمود محمود زاده با اشاره به اینکه از ساعت 10 صبح شنبه 30 آذر ماه ثبت نام در استان‌های تهران، البرز و قزوین آغاز می‌شود، افزود: شهروندان تهرانی در 4 شهر جدید پرند، پردیس، هشتگرد و ایوانک نیز می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: در شهرستان دماوند شهرکیلان، شهرستان فیروزکوه شهر فیروزکوه، شهرستان ورامین شهر ورامین، شهرستان قرچک شهر قرچک، شهرستان پاکدشت در شهر‌های پاکدشت و شریف اباد، شهرستان شهریار شهر شهریار ، شهرستان ملارد در شهر صفا دشت، شهرستان اسلامشهر در شهر اسلامشهر و شهرستان رباط کریم در شهر رباط کریم و پیشوا ثبت نام انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان البرز شهرهای نظرآباد، اشتهارد و شهر جدید هشتگرد و در استان قزوین، شهرهای قزوین، آبیک، الوند، تاکستان، اقبالیه، بویین‌زهرا، اسفرورین، خرمدشت، محمودآباد نمونه و بیدستان برای ثبت‌نام متقاضیان مرحله اول طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در نظر گرفته شده است.

محمود زاده گفت: در روز شنبه (30 آذر) علاوه بر ثبت نام سه استان پایانی (تهران، البرز و قزوین)، براساس تقاضا، ظرفیت 5 استان زنجان، هرمزگان، اصفهان، خراسان جنوبی و کرمان افزایش می‌یابد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت، برای ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

وی افزود: افرادی که اعتراض دارند از تسهیلات و امکانات دولتی استفاده نکرده اند، اما فرم (ج) آن‌ها قرمز است، برای سبز شدن فرم (ج) خود باید به ادرات راه و شهرسازی استان خود مراجعه کنند و پس از بررسی و در صورت نبود مشکل، فرم (ج) آن‌ها سبز می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تاکنون در 28 استان، ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدودهگرم‌دره، آزادراه ساوه - تهران محدوده‌های ده‌شاد و احمدآباد مستوفی و محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

کد خبر 6078421 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین
  • واگذاری ۵۱۵ مسکن مددجویی ولی نعمتان کمیته امداد استان قزوین
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • مردم شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران از اقدام سپاه حمایت می‌کنند
  • مردم شهرستان‌های غرب استان تهران در حمایت از اقدام قاطع سپاه پاسداران اجتماع برگزار می‌کنند
  • پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی آزادراه تهران – کرج – قزوین
  • توزیع بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در قزوین