Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:14:30 GMT

ساماندهی میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۰۳۰۹

ساماندهی میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز آغاز شد

بیرانوند پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ساماندهی میدان میوه و تره بار از مصوبات شورای تامین استان خوزستان و شهرستان اهواز می باشد که با هدف حذف دلالان و واسطه ها انجام می شود.

وی گفت: برخی افراد دلال و واسطه با پرداخت  مبالغی به افراد غیر مسئول و سود جو در میدان میوه و تره بار الغدیر در مقابل غرفه های این میدان باراندازهای غیر مجاز داشته که همین امر باعث گرانی میوه و تره بار در کلانشهر اهواز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند افزود: امروز با حضور فرماندهی انتظامی اهواز و عوامل شهرداری نصب نیوجرسی در مسیرهای دسترسی باراندازهای غیر مجاز میدان میوه و تره بار الغدیر انجام و تنها غرفه داران این میدان مجاز به فعالیت  و عرضه میوه و تره بار شدند.

معاون دادستان اهواز اضافه کرد: میدان میوه و تره بار الغدیر مدتها است که در تصرف برخی دلالان و واسطه ها قرار دارد و آنها در مقابل ۱۲۰ غرفه میدان باراندازهای غیر مجاز داشته و عملا در گرانی میوه و تره بار اهواز نقش مستقیم داشته اند.

وی گفت: اجرای طرح ساماندهی میدان میوه و تره بار در راستای مصوبات کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی اداره کل دادگستری استان خوزستان انجام می شود و امیدواریم با حذف این دلالان و واسطه ها از گرانی میوه و تره بار در اهواز جلوگیری به عمل آوریم.

بیرانوند تاکید کرد: غرفه داران این میدان به فعالیت خود ادامه می دهند و فقط واسطه ها و باراندازهای غیر مجاز در این میدان حذف می شوند.

میدان میوه و تره بار الغدیر در حال حاضر تنها میدان میوه و تره بار کلانشهر است که کارشناسان می گویند این میدان به تنهایی جوابگوی نیاز شهروندان نیست و در کنار آن باید چند میدان دیگر راه اندازی شود.

میدان میوه و تره بار شیبان نیز از روز شنبه هفته آینده راه اندازی خواهد شد.

برچسب‌ها دادستان میوه اهواز شهرداری اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادستان میوه اهواز شهرداری اهواز دادستان میوه اهواز شهرداری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد

احمد محمدی راستی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز عملیات اجرایی احداث میدان ورودی شهر رزن از سمت پلیس راه رزن، قزوین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهر رزن یکی از مبادی اصلی ورودی غرب کشور محسوب می‌شود و از طرفی شاهد نابسامانی بصری و عدم زیبای در ورودی شهر بودیم ساماندهی و اجرای میدان ورودی بسیار ضروری بود.

محمدی راستی افزود: مساحت این میدان یک و هفت دهم هکتار است که کارکردهای مختلفی برای آن پیش بینی شده است

وی اظهار داشت: در بحث اجرای فضای سبز و پارک و مهمتر از همه در بحث ترافیکی جهت ارتباط کنارگذر با ورودی شهر رزن این میدان کاربرد دارد.

شهردار رزن گفت: بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار پیش بینی شده است که در ۳ فاز اجرا می‌شود.

محمدی افزود: در مرحله اول پس از زیر سازی بحث کشت گل در حاشیه میدان اجرا می‌شود و سپس رینگ کندروی خودرو اجرا و محیط گردشگری و پارک مرکزی در آن پیش بینی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این پارک خدمات حمل و نقل و گردشگری در شهر رزن ارتقا یابد.

کد خبر 6087060

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز